Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på ferie i juni med venner, og min forlovede gjennom 2 år. Vi hadde det veldig gøy alle sammen, men jeg og forloveden min kranglet og kranglet hele tiden. Vi har ingenting å snakke om lenger, og sexen har uteblitt helt,fordi jeg ikke har lyst. Det gikk som det ikke skulle gå, og jeg var utro. Han vet det skjedde noe, men ikke hva. Nå lurer jeg på hva jeg skal gjøre. Har alltid sagt at hvis en av oss er utro er det over og ut uten tvil. Nå er jeg redd for å gjøre den største feilen i mitt liv, med å gå fra ham. Jeg vet han fortjener så mye bedre enn meg, og det har jeg sagt til ham. Han bor i sin hjemby nå, mens jeg bor i leiligheten. Jeg sa jeg trengte en tenkepause, og det godtok han. Samvittigheten gnager i meg, fordi jeg synes så utrolig synd på ham.. men vi har ingen lidenskap i forholdet, og jeg kjeder meg. Jeg vet 100% at det handler om meg, og at jeg ikke er snill nok mot ham.

Skal jeg prøve å kjempe videre uten å fortelle noe? Skal jeg dumpe ham?

Noen som har erfaringer å komme med? Jeg er bare så utrolig fortvilet, forvirret og jeg skjemmes.. Dette hadde jeg aldri trodd om meg selv..

Videoannonse
Annonse
Gjest bente85
Skrevet

Du burde fortelle sannheten, og hvis det er slik som du sier at forholdet ikke er det beste, så kanskje er det en ide og trekke seg ut fra det?

Et forhold skal jo ikke være slik at man kjeder seg eller at man ikke har det bra.

Lykke til. :)

Skrevet

Du burde fortelle sannheten, og hvis det er slik som du sier at forholdet ikke er det beste, så kanskje er det en ide og trekke seg ut fra det?

Et forhold skal jo ikke være slik at man kjeder seg eller at man ikke har det bra.

Lykke til. :)

Jeg vurderer å trekke meg fra det ja.. men så er jeg så redd jeg skal angre..hvordan vet man hva som er rett? vi har jo alt sammen.. bil, leilighet, felles venner, godt bånd mellom familiene.. :(

Skrevet

Hvis man er i et forhold, bør man også tenke gjennom at det går opp og ned i livet.

Man er ikke like forelsket hele tiden, et forhold er noe man må jobbe med. Så at dere har en nedeperiode nå betyr ikke noe i det lange løp - under forutsetning at man er villig til å jobbe med deg.

Når det gjelder utroskapen, så vet jeg ikke hva jeg vil råde deg til.

Skrevet

Jeg synes du i allefall burde fortelle ham sannheten.

Slik sett får han også muligheten til å vurdere om han er villig til å fortsatt dele livet sitt med deg.

Skrevet

Hvis du har et snev av ære og respekt for mannen din så sier du sannheten!

Skrevet

Jeg synes du i allefall burde fortelle ham sannheten.

Slik sett får han også muligheten til å vurdere om han er villig til å fortsatt dele livet sitt med deg.

Signerer. Han har like mye "stemmerett" som deg, og han må selv få velge om han ønsker å tilgi. Du har spilt din ball, nå er det hans tur.

Skrevet

Du fikser ikke forholdet ditt med å gå utenfor forholdet, så egentlig ahr du vel allerede bestemt deg for hva du vil. Du vil ikke ha sex med samboeren din, men har null problemer med å ha sex med en annen. Og nå lurer du på hva du skal gjøre, om du skal fortelle det eller ikke, om du ønsker å beholde han eller ikke.

Når ble du den eneste i det forholdet, som skulle bestemme hva som skjer med forholdet deres? Han blir sendt ut, for du må tenke. Han må vente for å se hva du eventuelt finner ut. Og i stedet for å velge en slik løsning, kunne du vært ærlig het fra begynnelsen av, der du fortalte han hvordan du føler det i forhold til han, i stedet for å gå bak ryggen på han som det du har gjort. Kanskje dere kunne funnet sammen igjen, om du ahdde valgt å dele tingene med han, i stedet for å styre alt selv.

Og tror du virkelig at et forhold bare har oppturer, er du veldig ung og naiv. Man må jobbe med et forhold, og da jobber man med forholdet i forholdet, ikke utenfor forholdet. Og samtidlgie av de som sier de ahr vært utro, har kommet med samme lekse, at de aldri trodde de ville være utro. Og nå har du vært utro, da får du legge kortene på borde og fortelle han hvordan alt ligger an, så får han også være med å bestemme hva han ønsker fremover, istedet for at du skal styre alt. Man for aldri et godt forhold, omd et er den ene som skal styre forholdet, noe du gjør akkurat nå.

Få han hjem igjen, snakk ut med han, finn ut sammen hva dere skal gjøre videre. Blir det slutt på grunn av utroskapen din, er det hans valg, og du må bare akseptere det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...