AnonymBruker Skrevet 10. august 2010 #1 Skrevet 10. august 2010 Sitter å leter etter noen nye stoltrekk til spisestuen min. Tror jammen det blir løsningen ettersom vi har katt og den ødelegger selve stoffet. Søker litt på nettet og fant en blogg hvorav vedkommende skyrter av HENRIKSDAL stoltrekk som kun kjøpte separat og spisestuen ble som ny! Flott tenkte jeg og søkte opp ikea, men finner dem ikke :;( finner kun stolene. Er det noen som vet om de ikke finnes mer? Eller noen som kan hjelpe meg? Disse trekkene er jo rådyre alle andre steder og ikea pleier å være litt snillere på pris så hadde vært så fint om jeg fant dem der... Håper noen snille sjeler der ute kan hjelpe meg
Gjest Vampen Skrevet 10. august 2010 #2 Skrevet 10. august 2010 Jeg vet ikke om Ikea har de lenger, men har du sett på Bemz.com? Bemz lager trekk til Ikea møbler og de har bla trekk til Henriksdal. http://www.bemz.com/products/3/
Mangopai Skrevet 10. august 2010 #3 Skrevet 10. august 2010 Jeg kjøpte Henriksdal stoltrekk på ikea i mai, fant de ikke på nett men de hadde mange å velge mellom i butikken. Dette var i Oslo.
Mangopai Skrevet 10. august 2010 #5 Skrevet 10. august 2010 hmm.. lurer på om de kosta 295, men jeg er ikke helt sikker...
AnonymBruker Skrevet 12. august 2010 #6 Skrevet 12. august 2010 Da må jeg spørre om en ting til, for jeg er overhodet ikke praktisk anlagt...hehehehehe... sitter å måler litt på stolene mine kontra henriksdal stolene. I følge ikea sine sider har henriksdal stolene følgende mål med trekk. Bredde: 51 cm Dybde: 58 cm Høyde: 97 cm Sete bredde: 51 cm Setedybde: 42 cm Setehøyde: 47 cm min stol har: bredde på det bredeste 45 og smaleste 40. setedybe 45. høyde 97. vet ikke helt hva ikea mener med sete dybde? hvor måles dette? Jeg klarer rett og slett ikke å se om dette trekket passer min stol, noen som er litt mer praktiske anlagte enn meg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå