Dolly-Betty Skrevet 10. august 2010 #1 Skrevet 10. august 2010 Vi skal legge inn et bud på et hus i dag. Noen har bydd 1.600.000 og prisantydning er 1.750.000. Fristen går ut kl 14. Det er tre timer siden jeg fikk vite det og ingen andre har foreløpig bydd mer. Eier har gitt tegn til at den ikke godtar dette budet, men ingenting er bestemt. Hva er taktisk å gjøre med budet vi legger inn senere i dag? Hva slags frist bør man sette på det? Det er dumt at det skjer nettopp nå som jeg har så mye å ta tak i på arbeid og er bortreist hele morgendagen. Ser det dumt ut å sette fristen til kl 15? Er det det som er grensen for hvor seint på ettermiddagen man kan sette et bud til? Ellers er det til neste morgen?
Kenneth199 Skrevet 10. august 2010 #2 Skrevet 10. august 2010 Da er jo spørsmålet hvor høyt er dere villige til å gå? Ville lagt inn et bud på 30-60min. Om dere velger å prøve å skremme de andre med å si 1,7 så er jo det opp til dere. Tror selv jeg hadde sagt 1,65. Eller bare legg dere 10000 over, men faren er at de andre byr lengre da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå