Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen kompiser av meg har invitert meg med på ferie til Tyrkia og jeg driver enda å vurderer om jeg skal hoppe på (prøver å være litt mer JA menneske) eller backe ut.

For:

De er kjempegreie gutter og jeg vet vi hadde hatt det veldig morsomt.

Jeg hadde fått utvidet horisonten min og utfordret meg selv, noe jeg trenger veldig.

Imot:

Tenker litt økonomisk.

Har vært borte veldig mye av ferien som det er.

Er generelt usikker på meg selv når jeg ikke har full kontroll over ting.

Har reist veldig lite alene og jeg må ta turen hjem et par dager før de andre så jeg ser for meg at jeg roter meg bort på flyplassen, mister flyet, noe skjer, jeg friker ut!

Hvordan skal jeg finne fram hvis feks kompisene ligger fullsjuk og ikke kan følge meg, eller mener at dette er så enkelt at det burde jeg klare selv :S

(vil jo ikke være hun som ikke klarer noe)

Må si ja eller nei helst iløpet av onsdagen så nå sitter jeg bare å tvinner fingrene mine og vurderer for og imot.

Det er jo ikke egentlig noe dyrt heller.

Aiai, noen som kan komme med gode råd? :)

Hadde vært veldig takknemlig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du kan snakke med en av de som skal være med på turen, en som du stoler på. Og fortelle litt om hvordan du føler det? Slik at du kan bli litt betrygget.

Man trenger jo å oppleve litt og gjøre erfaringer på egen hånd, slik at man lærer seg til å stole på seg selv og at man ser at man klarer seg helt fint selv. :)

Så jeg vil tro at du bare har godt av å utfordre seg selv litt.

Og ikke bekymre deg for alt som kan gå galt. Ta ikke sorger på forskudd. Det meste går jo somregel bra uansett hva som skjer:)

Det er jo bare å ha litt ekstra god tid dersom du må dra alene på flyplassen. Da kan du orientere deg og finne ut av hvor du skal og alt, uten å stresse.

Go for it! Blir sikkert råååbra!!!

Skrevet

Nøyaktig hva er det som får deg til å tro at du ikke skulle takle dette?

Skrevet

Jeg tror du trenger det jeg! Du virker veldig usikker på deg selv, og jeg tror du har veldig godt av å måtte mestre slike ting på egenhånd :Nikke: Tror du vil vokse på det, og få mer selvtilit når du ser at du klarer det. Det er vel ingen grunn til at du ikke skulle klare å komme deg til flyplassen og på flyet på egenhånd?

Si ja, og så tar du alle bekymringene dine etterpå :)

Skrevet

Jeg synes også du bør dra. Er ingen grunn til at du skulle klare dette dårligere enn andre. :)

Skrevet

Dette klarer du!

Dra! Du kommer nok til å få en fantastisk tur! Hvis du ikke drar så kommer du nok til å angre.

Skrevet

Hvis du er en selvstendig person som kan lese, høre, og å se og du vet sånn nogenlunde hvor du skal og ikke skal gå om kvelden, samt. at du har en mobiltelefon med nummeret til kompisene dine så tror jeg det skal gå helt greit :gjeiper:

Men det skal sies at det er ikke morsomt å være på tur med venner hvis alle bortsett fra deg har tenkt å drikke seg drita hver kveld...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...