Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kan jeg få concealeren jeg bruker under øynene til å holde bedre? Kan jeg bruker øyenskyggeprimer? For ansikts primeren min er jo grønn (photo finish fra smashbox), det kræsjer vel med blå ringer?

Eller vil Urban Decay Primer Potion være dårlig for den tynne huden under øya?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker en lett øyekrem fra lumene og ørlite primer fra gosh. Bruker Effacernes concealer fra Lancome over. Det funker bra.

Skrevet

Du kan også prøve å fiksere concealeren med løst pudder over, men vær forsiktig med bruk av for mye dersom du har synlige linjer under øyene! :)

Skrevet

Eg pleier å ta litt Benefit powderflage over concealeren for å sette den:) Funker fint;)

Gjest Heidila
Skrevet

enig med de to ver. du må bruke pudder over for å "sette" concealeren så det hodler seg på plass.Gjør det samme med foundation.Faktisk må du bruke mye pudder.Fordi skinner det gjennom concealer,så kaker det seg bare og blir striper. du må ha på nok slik at det holder. Det som gjør at du får synlige linjer er at du har på fr tykt lag med concealer. Ha på et tynt tynt lag og nok pudder over slik at det holder seg på plass.

benefit powderflage er kjempebra pudder å bruke over concealeren :)

Skrevet

Jeg liker ikke å bruke pudder under øynene, men jeg har funnet et supergod primer som er egnet for hele ansiktet. Den er fra Sisely og kommer i en liten rosa tube, husker ikke helt hva den heter. Den får i hvert fall både foundation og concealer til å sitte hele dagen.

Skrevet

Jeg bruker også Powderflage fra Benefit, men den fremhever linjer, så vær forsiktig med mengden :)

Gjest Heidila
Skrevet

Jeg liker ikke å bruke pudder under øynene, men jeg har funnet et supergod primer som er egnet for hele ansiktet. Den er fra Sisely og kommer i en liten rosa tube, husker ikke helt hva den heter. Den får i hvert fall både foundation og concealer til å sitte hele dagen.

Men er du ikke "redd" for å gni det utover når du kommer boti med fingrene? evt når du svetter?

Skrevet

Jeg er litt fristet til å teste Secret Brightening Powder fra Laura Mercier, kjenner jeg. Fra BeneFit har jeg ikke likt ett eneste av de produktene jeg har testet, og dessuten liker jeg ikke designet (er klar over at jeg er i mindretall her).

Ellers synes jeg Guerlain Precious Light slår det meste av concealere/highlightere (som jeg har testet=ikke få) ned i støvlene hva holdbarhet angår. :hjerte:

Gjest Venelite
Skrevet

Jeg bruker Mac select cover up, og max factor facefinity compact over, syns det fungerer ganske bra, men må ha det over hele fjeset for å jevne ut fargen.

Skrevet

Jeg synes det der er vanskelig å få pent, selv om jeg er forsiktig med concealermengden og har foundation oppå, så synes det likevel, og jeg ser ikke forskjell på om jeg har concealer eller ikke på, ser bare et merkelig lag med pudder som fremhever alt av linjer.

Synes ikke det blir noe penere om jeg prøver å jevne det ut heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...