Gå til innhold

Hvor mye jobber du?  

1. 1. Hvor mye jobber du?

• Heltidsjobb
      36
    • Deltidsjobb
      3
    • Student
      6
    • Arbeidsledig
      4
    • Hjemmeværende
      1
    • Langtidssykemeldt/ uføretrygdet
      4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ligger alle KG-vankende mennesker an i arbeidslivet??

Hvor mye jobber du? Er du hjemmeværende?

Hvorfor jobber du som du gjør?

----------

Jeg er heltidsstudent

Ikke noe alternativ heltids/ deltidsstudent eller annet..Kan ikke ha så mange alternativer i avstemningen..

Videoannonse
Annonse
Gjest lekebøll
Skrevet

Jeg er ansatt som deltid, men jobber opp mot heltid, og hittil også en god del mer enn det.

Skrevet

jeg jobber heltid og bar er det ellers hadde jeg bare blitt sittende her å tulle hele dagen

Skrevet
jeg jobber heltid og bar er det ellers hadde jeg bare blitt sittende her å tulle hele dagen

Ja, ikke sant?

Men det er vel også noen her som sitter på KG på jobb også da!! Kan'ke ha mye å gjøre på jobb.... :ler:

Skrevet

Jeg er sykemeldt 70%, men jobber mellom 50% og 70% i gjennomsnitt ei uke. Det er vanvittig hektisk på jobb og jeg har ikke mulighet til å åpne Internet Explorer på jobb på grunn av dette.

Når jeg kommer hjem slapper jeg av med PCen. Mail, news og KG tar en times tid hver dag. Jeg liker ikke å lese bøker og gjør "flykter" med PCen i stedet.

Skrevet

Jeg er fulltidsstudent og jobber deltid ved siden av. Hvor mye jeg jobber varierer litt, periodevis lite, andre ganger bortimot fulltid. Prøver å ikke jobbe alt for mye midt i semesteret, men så er det disse penga da...

Skrevet

Heldigvis er jeg fulltidsbetalt - ellers hadde jeg vært konkurs for lenge siden med tanke på hvor mye jeg er her :roll:

Skrevet

Jobber heltid.

Skrevet

Jeg har en heltidsjobb, men siden det i perioder er stille har jeg litt tid til KG også. Særlig sånn som nå, høstferien er en meget stille periode!

Skrevet

Ja, ikke sant?

Men det er vel også noen her som sitter på KG på jobb også da!! Kan'ke ha mye å gjøre på jobb.... :ler:

kontorrotter vet du
Skrevet
kontorrotter vet du

Og det er tydeligvis ikke du da??

Skrevet

Jobber nesten fullt. Har det alltid travelt på jobb, men har det også relativt fleksibelt. Nesten all overtid jeg jobber, velger jeg å ta ut i avspasering.

Skrevet

På papiret er jeg fulltidsstudent, men i praksis er jeg fulltidsarbeidende. Men jeg skal ta alle eksamenene mine for det - bare går i et vikariat som har blitt forlenget og forlenget og forlenget, og så har jeg jo lyst til å være på jobb!

Gjest Zalomine
Skrevet

Jobber fulltid. Er "kontorrotte". Har faktsik så lite å gjøre akkurat denne uka at dersom jeg jobber "normalt og effektivt", ja så ville jeg gå tom for arbeide i løpet av dagen! Dette er meget unormalt, det pleier ligge bunkevis med papirer som bare venter, men denne uka har jeg tømt bunkene hver eneste dag (kommer nye med posten to ganger for dagen da, men bra er det....)

LITT Kg blir det derfor tid til innimellom :)

Skrevet

Jeg er fulltidsstudent også jobber jeg deltid ved siden av. (Fast ansatt). Noen ganger blir det litt ekstra-jobbing ja... Det er disse pengene som er så kjekke å ha :roll: Men jeg trives med det jeg gjør. Eneste jeg ikke helt har vent meg til er den nye overgangsordninga/reformen på universitetet. Føles som jeg har begynt på "vanlig" skole igjen.

Skrevet

Jobber tre dager i uken. Får betalt for mer - det er alltid minst sju vinduer oppe samtidig når jeg sitter ved maskinen. På torsdager er jeg sammen med den minste, på fredager jobber jeg med mitt eget prosjekt. Nå er vel den *ordentlige* jobben også mitt prosjekt, siden jeg er partner - men den er hakket mer virkelig og mer innbringende enn fredagssyslene jo tross alt er.

Skrevet

Jobber fulltid ett sted + at jeg ved siden av har en deltidsjobb på 10 timer i uka som jeg har hatt siden jeg var fulltidsstudent... Skal kanskje si opp der etter hvert...

Studerer også 50% (ett årsstudium tatt over to år deltid), og jobber litt som nettjeger i en reiselivskatalog når jeg har tid og lyst. Nok å gjøre med andre ord!

Skrevet

Jeg jobber heltid,men noen ganger blir det mere en heltid også.Det er mye overtid på jobben for tiden.

Koldbruna :vinke:

Skrevet

Har en fast 100% + et par mindre jobber, blir ikke mye tid til KG da nei! :(

Ingy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...