Gå til innhold

Valg av to onder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man er i et forhold så vil det alltid være ting man irriterer seg over med den andre part (uavhengig av kjønn!). Jeg har bare lyst til å høre hvis dere MÅTTE velge mellom to dårlige egenskaper, hvilke ville du valgt? Ville du valgt:

1: At partneren sjelden eller aldri rydder ut av oppvaskmaskinen?

eller

2: At partneren sjelden eller aldri rydder etter seg, overalt i huset?

Hvis jeg måtte valgt så hadde jeg helt klart valgt nr 1.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt klart nr 1!

Skrevet

Helt klart nr. 1.

Rydder gjerne ut av oppvaskmaskinen dersom den andre parten tar del i rydding av resten av boligen.

Skrevet

Jeg ville valgt nr 1. Men nå er det ikke en hypotese hos oss!

Han jeg deler hus med er veldig, veldig dårlig til å ta ut av oppvaskmaskinen! :kjefte:

Men han er veldig flink til å rydde generellt (litt rart da at han er dårlig til å rydde ut fra oppvaskmaskinen, for han setter ting inni den :) ).

Det med oppvaskmaskinen irriterer meg grønn til tider! Men det er egentlig det eneste rundt det huslige jeg ikke liker, så må vel velge mine kamper med omhu! Alle har vel sine ting man irriterer seg over i et forhold og når jeg leser og hører om alle de dårlige forholdene som finnes så er jeg glad han bare er preget av litt latskap der og ellers er en snill og god mann! :rødme:

Skrevet

helt klart enern. Men ingen av dem handler om rydding, men om respekt.

Min er kjempe flink, hjelper med klesvask, stryking av klær, vasking av hus, alt egentlig.

Han sender bilen sin på vask hver 14. dag inni og utvendig.

Neat freak :jepp:

Han hadde ikke vaskemaskin en gang når vi traff hverandre...Mamman tok all slikt,

så det er mulig å trene mannfolk---eh forme dem, mener jeg.

Skrevet

helt klart enern. Men ingen av dem handler om rydding, men om respekt.

Min er kjempe flink, hjelper med klesvask, stryking av klær, vasking av hus, alt egentlig.

Han sender bilen sin på vask hver 14. dag inni og utvendig.

Neat freak :jepp:

Han hadde ikke vaskemaskin en gang når vi traff hverandre...Mamman tok all slikt,

så det er mulig å trene mannfolk---eh forme dem, mener jeg.

Så du mener at alle som enten ikke rydder ut av oppvaskmaskinen eller er dårlig på rydding generellt? Så hvis det i noen familier bare en som lager mat så respekterer ikke den andre parten vedkommende?

Hvordan klarte du å forme han?

Skrevet (endret)

Jeg foretrekker en ...

Endret av ninuska_
Skrevet

Han HJELPER deg?! Hjelper du ham med skifting av sengetøy og matlaging, da?

Skrevet (endret)

Nummer 1.

Selv er jeg ekstremt dårlig på begge.

Endret av Cho
Skrevet

(ts jeg beklager at dette blir litt utenfor hva du spurte om, mener ikke å kuppe trå'n din :sjenert: )

Ja vi skifter sengetøy sammen, vi har dobbel ikea-dyne og jeg klarer ikke gjøre det alene.

Orker ikke å slite meg ut.

Koselig å gjøre dette sammen.

Om jeg begynner å rydde etter han, hvor går grensa?

Skal jeg tørke han i ræva oxo? :tristbla::skratte:

Matlagingen tar han ofte, jeg har ikke tålmodighet, og jeg pleier å dekke på og tenne telys :yvonne:

Alt skylles i springen og settes inn i maskinen av hver av oss...

Skrevet

Jeg tror du misforsto. Hun mener vel at det er like mye hans jobb som din i utgangspunktet så da hjelper dere vel hverandre? :romeo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...