AnonymBruker Skrevet 10. august 2010 #1 Skrevet 10. august 2010 Her om dagen kjøpte jeg en vibrator fra Fun Factory. Kom hjem og satt i batteriene for å se hvordan innstillingene var og hvordan den fungerte. Batteriene ble tatt ut og satt inn igjen når jeg skulle bruke den. Men da gikk det ikke an å regulere den lengre. I stedet for at man slår den på, gikk den automatisk på når man satt på lokket til batteriet. Og det gikk ikke an å regulere hastigheten så den står å vibrerer kraftig. Knappene reagerer ikke Noen som har vært borti noe lignende og har noen tips?
sauen87 Skrevet 10. august 2010 #2 Skrevet 10. august 2010 Dette er ganske vanlig. Årsaken er at batteriene er satt i feil vei. Når du setter dem i feil vei virker vibratoren, men du får ikke regulert styrken.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2010 #3 Skrevet 10. august 2010 Hva mener du med feil vei? Hvis jeg setter + på - så blir det jo feilkobling og da virker jo ingenting? Inn med teskjei takk
sauen87 Skrevet 10. august 2010 #4 Skrevet 10. august 2010 Hehe=) Ja, det er ihvertfall vanlig at noen sitter minus der pluss skal være osv, og da virker den faktisk, men knappene virker ikke. Står på kondomeriet sine sider også :-) Du får prøve å snu dem og se hva som skjer=P
AnonymBruker Skrevet 10. august 2010 #5 Skrevet 10. august 2010 Du har rett! Det funka! Takk for hjelpa
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2010 #6 Skrevet 10. august 2010 Jeg er så glad for at jeg er født mann og ikke kvinne. Tenk at kvinner er så teknisk handikappede at de ikke en gang klarer å se forskjellen på + og - på et batteri...
<CupCake> Skrevet 10. august 2010 #7 Skrevet 10. august 2010 FunFactory har masse shait uansett, har et par av dem som slutter å fungere uten spes grund.. tok vare på den ene bare fordi den funka ok uten bateri også og den ombestemte seg her om dagen og begynte å funke igjen (en 3 mnd etter at den slutta).. nei, har ikke bytta baterier eller noe - den bare slutta og funke og nå vil den funke igjen..
Gjest Ylvina Skrevet 10. august 2010 #8 Skrevet 10. august 2010 FunFactory har masse shait uansett, har et par av dem som slutter å fungere uten spes grund.. tok vare på den ene bare fordi den funka ok uten bateri også og den ombestemte seg her om dagen og begynte å funke igjen (en 3 mnd etter at den slutta).. nei, har ikke bytta baterier eller noe - den bare slutta og funke og nå vil den funke igjen.. Du er ikke den eneste... Begge mine leketøy fra FunFactory har tatt kvelden kjapt. Den ene svindyre oppladbare til over tusen kroner var helt kaputt når jeg fikk den, men Kondomeriet nektet for at den var defekt. Kanskje ikke så rart siden den inneholdt verdens billigste oppladbare batterier (kjæresten skjærte leketøyet i stykker i irritasjon). Det andre til rundt 500 kr var en skikkelig slappfisk selv med nye batteri, og ble raskt enda dårligere. Så nei, jeg er alt annet enn imponert over FunFactory!
<CupCake> Skrevet 10. august 2010 #9 Skrevet 10. august 2010 Du er ikke den eneste... Begge mine leketøy fra FunFactory har tatt kvelden kjapt. Den ene svindyre oppladbare til over tusen kroner var helt kaputt når jeg fikk den, men Kondomeriet nektet for at den var defekt. Kanskje ikke så rart siden den inneholdt verdens billigste oppladbare batterier (kjæresten skjærte leketøyet i stykker i irritasjon). Det andre til rundt 500 kr var en skikkelig slappfisk selv med nye batteri, og ble raskt enda dårligere. Så nei, jeg er alt annet enn imponert over FunFactory! Bra det ikke bare er meg da.. Lurte på om jeg hadde en slags funfactory kill touch eller noe.. men jah, det er dårlig kvalitet på dem. Funfactory har alltid tiltrukket seg folk pga design og farger osv... men, kvalitet - det kan de ikke skryte på seg...
<CupCake> Skrevet 13. august 2010 #10 Skrevet 13. august 2010 (endret) Faen at jeg har kjøpt det siste mitt hos Ann Summers a.. vel, har ikke sett funfactory hos dem her i Liverpool uansett Endret 13. august 2010 av Het Potet
Gjest notfunny Skrevet 13. august 2010 #12 Skrevet 13. august 2010 Jeg hadde en rosa vibrator fra FF, den var kjempegod den første måneden, men så klikka den plutselig! Argh, de ville heller ikke gi meg pengene tilbake fordi de mente den ikke var defekt eller noe, fint det. Tror ikke jeg skal investere pengene mine der igjen med det første.
Hoppetaujenta Skrevet 13. august 2010 #13 Skrevet 13. august 2010 Jeg er så glad for at jeg er født mann og ikke kvinne. Tenk at kvinner er så teknisk handikappede at de ikke en gang klarer å se forskjellen på + og - på et batteri... LOL Handicappede, sa du? Veel, siden du nå nevner det: Jeg har kjent menn som er knallgode på å sette inn TO batterier den rette veien, men "kunnskaper om resten" som en trenger for å leve et trivelig samliv, var det adskillig verre med... Forøvrig kan enkelte av de nevnte småmaskiner være litt kranglete, spesielt de nyere oppfinnelsene. Enig i det, ts. De skal jo liksom ikke funke om batteriene settes inn feil, men det er helt klart liv i dem og det kan være forvirrende for sånne som ikke steller med dette til daglig. You GO, ts-Girl!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå