hvitstil Skrevet 10. august 2010 #1 Del Skrevet 10. august 2010 Ja som overskriften sier så trenger jeg noen gode vasketips. Datteren min har ved flere uhell tisset i stoffsofan vår og jeg har vasket den flere ganger, men jeg føler at jeg aldri blir kvitt lukten. Hva kan jeg gjøre? Hva er det beste å vaske med? Super takknemlig for råd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 10. august 2010 #2 Del Skrevet 10. august 2010 Ja som overskriften sier så trenger jeg noen gode vasketips. Datteren min har ved flere uhell tisset i stoffsofan vår og jeg har vasket den flere ganger, men jeg føler at jeg aldri blir kvitt lukten. Hva kan jeg gjøre? Hva er det beste å vaske med? Super takknemlig for råd! Kast sofaen. Du blir ikke kvitt det. Ellers så har jeg hørt at klær unger har tisset på seg i skal skylles i kaldt vann først og vaskes i maskin så varmt som klærna tåler etterpå med vaskemiddel som har enzymer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Modic Skrevet 10. august 2010 #3 Del Skrevet 10. august 2010 Prøv med edikk. Det er suverent mot lukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå