Gjest kkk Skrevet 9. august 2010 #1 Skrevet 9. august 2010 Det her kan høres helt sykt ut. MEN: Jeg har holdt på med en gutt i et par månder. Alt skjedde så fort. Møtt familien hans og alt, vi snakket om at vi så si var kjærester. Så gikk plutselig alt galt. Alt raknet! Jeg vet at han har hatt sex med ei annen jente, og jeg klikket pga det, han sier det ikke har skjedd, men jeg vet det har det. Slik det er mellom oss nå om dagen så vet jeg at han player meg. Jeg vet at han ikke er ute etter noe forhold lenger, det har han sagt, men at vi skal se hva som skjer og holde oss til hverandre. Det som er saken nå er at også jeg har hatt sex med en, en jeg holdt på med før, og som jeg har følelser for. Dette desverre når jeg og han her hadde det fint. I helgen kysset kompissen hans meg, og han prøvde å ha sex med meg. Han sa jeg måtte passe meg for han jeg holder på meg, fordi han bare bruker meg. Det jeg har merket nå er at når jeg ikke gir han oppmerksomhet, så gir han meg det. Men på en helt annen måte enn før. Alt handler om sex, sex, sex. Jeg er glad i han, men jeg har ikke lenger noen følelser for han. Er det slemt av meg å spille spillet tilbake igjen? Playe han på lik linje som han gjør med meg? Og hvordan? Jeg nekter å sitte igjen som den som er lurt! Han tror han har meg rundt lillefingeren, men NEI!
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2010 #4 Skrevet 9. august 2010 Er vel det at jeg ikke klarer å gi slipp på han da kanskje... :/
Gjest glitz Skrevet 9. august 2010 #5 Skrevet 9. august 2010 Han har ligget med ei annen, du har ligget med en annen. Hvem player hvem? Hva vil du oppnå med å spille et spill overfor denne gutten du sier du ikke har følelser for lenger? Nei, gi deg før du og dette blir patetisk.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2010 #6 Skrevet 10. august 2010 Enig med gjesten over. Du har jo også ligget med en annen og du har kyssa kompisen hans, hordan player du ham ikke like mye som han gjør med deg her allerede? Dropp hele greiene og kom deg videre. Slutt i samme slengen å ligge med en kompis når du har noe på gang med en annen.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2010 #7 Skrevet 10. august 2010 Er dette mannen du ønsker å ha for resten av ditt liv? Nei? Så hvorfor fortsetter du forholdet?
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2010 #8 Skrevet 10. august 2010 om du velger å playe en player så er du ikke noe bedre selv.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2010 #9 Skrevet 10. august 2010 Jeg synes du bør ha sex med så mange av kompisene hans så mulig. Gjerne samtidig, og ta gjerne bilder av deg selv med dem som du sender til ham. Sørg også for å bli gravid med han som "player" deg, sånn at du kan suge ut mest mulig penger når ungen kommer. Det tror jeg er en kjempeplan for å "playe" han så ikke du føler deg lurt! ...eventuelt kan du kutte kontakten med han, kompisen(e) hans, heve hodet og gå. Ikke nedverdige deg selv mer enn du allerede har gjort. Se framover og bli voksen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå