Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har vært sammen med en i litt over 2 år. vi har kjøpt hus sammen og trivdes godt i hverandres selskap.

Jeg sliter litt med depresjoner og angst og har derfor ikke jobb, men er med i et "kurs" jeg får penger fra. I de siste 4 månedene hanr han sluttet å bry seg. sier at han er lei av meg og at han har blitt mindre og mindre gla i meg. Han har før sagt at han vil hjelpe meg uansett. Men i helgen så jeg ham med ei annen jente, de gikk sammen i 2 dager da det var festivalhelg. og da jeg tok det opp med han fikk jeg beskjed om å holde kjeft å stikke av.Ikke nok med det men han sa også at jeg har skulle hatt like fin kropp som den jenta..

Senere på kvelden kom han bort til meg og ropte skikkelig høyt så alle fikk det med seg "jeg hater deg, bryr meg ikke om deg og jeg er ikke glad i deg!!" Det var som eb kniv i magen! Dagen etter dette ville han ikke snakke med meg men etter en stund kom han til meg og ba om unnskyldning. Jeg tok ikke imot unnskyldningen og sa jeg er ferdig med deg..

Men nå når jeg sitter her alene tenker jeg på han heele tiden, jeg gråter og er forferdelig lei meg, han har sagt at vi kan være venner, men da mener jeg at om man skal kunne være venner må man være gla i og bry seg om den andre personen, ikke sant?

Jeg er også veldig redd for å se han med andre jenter, selv om det er slutt, jeg er redd for å være alene. og jeg er redd for at etter dette vil det ta mye lengre tid for meg å bli bukt med depresjonen og angsten :( Syns dere det var rett av han å gjøre dette? eller er det bare jeg som er "DramaQueen"? Det verste er at han ikke vil forklare seg å snakke med meg om det :/

Endret av Elineja
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå kan det være flere forhold rundt saken som burde vært tatt med for å kunne bedømme noe, men ut ifra det du skrev så virker han som en skikkelig drittsekk. Det er nok ikke lett å leve med noen som har psykiske problemer, men det gir han ikke rett til å behandle deg på den måten. Og du blir ikke bedre av å ha et slikt menneske i livet ditt. Hvordan skal det være mulig å bli bedre når du har en kjæreste som sier han er lei av deg og stadig mindre glad i deg? Det er nok til å gi hvem som helst problemer med psyken. Skjønner godt at du savner han, men jeg har tro på at når du får dette litt på avstand så vil det bli lettere for deg å fungere bedre i hverdagen.

Lykke til! :klemmer:

Skrevet

Jeg skal være ærlig, jeg kan bli fort sint og irritert, mn det er pga at han aldri vil prate med meg når jeg har noe jeg gjerne vil prate om.

Men det største problemet er vell at jeg som har så dårlig med penger ikke kommer til å få en annen plass og bo :(

Er det noen her som kanskje kan komme med råd om hva jeg kan si for at han skal skjønne meg og kanskje orke å prate med meg??

Jeg har de dagene da jeg er blid hele tiden for egentlig er jeg ei sprudlende og gla jente, men når han er slik går jeg å er trist hele tiden :/

AnonymBruker
Skrevet

Hva skal dere gjøre med huset da du sier dere har kjøpt den sammen.Han virker som en sikkelig idiot som du bør kutte ut etter alt det han sier til deg og er utro når han tar med andre jenter på festival enn deg.

Skrevet

Så dere tror han kan ha vært utro pga at de var sammen hele tiden? :/

Jeg har spurt men da sier han bare neeei, så vil han ikke snakke mer om det.

Skrevet

For meg hadde det vært ganske uaktuelt å fortsette et forhold med en som skriker at han hater meg, ikke bryr seg om meg osv. :tristbla:

Jeg vet om et par som kaller hverandre idiot, fittekjerring, hæstkuk og diverse... Synes det også er helt uhørt jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...