AnonymBruker Skrevet 9. august 2010 #1 Skrevet 9. august 2010 Jeg er ikke særlig til sminkefantast, men da jeg studerte likte jeg å bruke lys rosa eller nesten nøytral neglelakk. Jeg fikk stadig skryt for de fine neglene mine. Men jeg kjøpte kun billige merker, typ 30 kr på H&M. Nå jobber jeg i butikk, og har prøvd meg litt med neglelakk, men den begynner å flasse dagen etter jeg har lagt lakken på. Det er nok fordi jeg driver mye med å stable varer og åpne esker. Men vil det hjelpe hvis jeg kjøper et dyrere merke? Tåler de mer?
Lykkelitenen Skrevet 9. august 2010 #2 Skrevet 9. august 2010 En del dyree merker sitter bedre en H&M sine lakker, men det som virkelig svgjør holdbarheten er en god baselakk (beskytter mot missfaring) og en god toplakk. Da sitter de fleste neglelakker dobbelt så lenge (minst). Selv bruker jeg mye OPI (kjøpes på nett, men fås også på f.eks Kicks) med Trind Topcoat over. De holder en uke uten problemer.
Wonders Skrevet 11. august 2010 #4 Skrevet 11. august 2010 (endret) ta så billig lakk du kan finne, men husk overlakk! Ta på ett lag gjennomsiktig lakk hver dag, og det holder en uke! Beste overlakken jeg har funnet er fra H&M sin egene kolleksjon :gjeiper: skrivefeil Endret 11. august 2010 av Wonders 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2010 #5 Skrevet 15. august 2010 ta så billig lakk du kan finne, men husk overlakk! Ta på ett lag gjennomsiktig lakk hver dag, og det holder en uke! Beste overlakken jeg har funnet er fra H&M sin egene kolleksjon :gjeiper: skrivefeil Takk for tips! Det ser ut til at du vet hva du snakker om 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå