engelvinge Skrevet 9. august 2010 #1 Skrevet 9. august 2010 Jeg har prøvd ut EL-tester kjøpt på billigetester. Har testet to strimler nå. Den første var med svak teststrek, altså negativ. Men så testet jeg idag og og da ble teststreken lik i fargen som kontrollstreken, men teststreken ble ikke like bred som kontrollstreken. Er dette da et positivt resultat eller må teststreken også være like bred som kontrollstreken? Jeg har forsøkt å lete etter svar på nettet uten hell, derfor henvender jeg meg til dere andre prøvere som kanskje har tilsvarende erfaring.
Athene Skrevet 10. august 2010 #2 Skrevet 10. august 2010 De er ikke så greie å tolke de strimlene. Nå har jeg bare brukt de en periode, i og med at jeg går på pergo må jeg bekrefte EL, vet ikke om det påvirker LH nivå på annen måte. Men min erfaring var at teststreken alltid har farge, som regel sterk farge. Og at styrken varierer fra dag til dag. 3-4 ganger opplevde jeg like sterk farge som på kontrollstreken uten at jeg hadde EL. Da jeg til slutt hadde EL (bekreftet gjennom temping) var teststreken helt klart sterkere enn kontrollstreken. Mens andre igjen har opplevd at like sterk strek betyr EL. En ide kan jo være å kjøpe noen dyrere, digitale tester, slik at du kan få bekreftet/avkreftet et "positivt" resultat med strimmel?
LineGourmet Skrevet 10. august 2010 #3 Skrevet 10. august 2010 Jeg har aldri lagt merke til at teststreken har vært noe tynnere enn kontrollstreken. Jeg ville nok ha fokusert på styrken på fargen. Jeg for min del får 2 dager med positiv test. Første dagen er den like sterk som kontrollstreken. Andre dagen, er den sterkere. Jeg ser tydelig forskjell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå