Gå til innhold

Barnehageplass

Anbefalte innlegg

Gjest Fortvilet
Skrevet

Lurte litt på om noen som er opp nå som har peiling på krise plasser angående barnehage.

Alt kjedde så plutselig. Tok en avgjørelse som jeg skulle ha gjort for lenge siden og slå opp med bf. Grunnen ganske enkel han gav f i ungen sin og meg, stajl penger truet meg på livet. Så endte med at vi flyttet, har ennå litt oppsigelse tider. Men finnes det da muligheter om krise plasser i barnehage? For nekter at ungen går i barne hage på bf hjemmested, med tanke på at han plutselig dukker opp drita full i barnehagen og skal ta med seg ungen som han har prøvd på før. På forhånd takk for svar!

Skrevet

I barnehagen vi bruker fikk vi utdelt et skjema hvor vi skriftlig skal angi hvem som får hente og bringe barnet . Vet ikke om man kan nekte at faren skal hente sånn helt uten videre , men du kan jo snakke med barnehagen om det ?

Skrevet

I barnehagen vi bruker fikk vi utdelt et skjema hvor vi skriftlig skal angi hvem som får hente og bringe barnet . Vet ikke om man kan nekte at faren skal hente sånn helt uten videre , men du kan jo snakke med barnehagen om det ?

Var ikke helt det svaret jeg ville frem til. Skrev ikke at jeg har fullomsorgsrett da.

Men var om det finnes krise plasser i barnehager for mor som må rømme med barn fra bf når bf truer om liv osv. Fikk just laget en bruker.

Skrevet

Var ikke helt det svaret jeg ville frem til. Skrev ikke at jeg har fullomsorgsrett da.

Men var om det finnes krise plasser i barnehager for mor som må rømme med barn fra bf når bf truer om liv osv. Fikk just laget en bruker.

Vet ikke , men hvis du ringer kommunen når de åpner i morgen , så kan de sikkert svare deg på det der :) .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...