Gå til innhold

Syke Sexlover

Fremhevede innlegg

Gjest Trajan
Skrevet (endret)

BORTE VEKK

Endret av Trajan
Videoannonse
Annonse
Gjest Pucifer
Skrevet

I Bakersfild Calefornia, Er det påbudt med kondom dersom du skal ha sex med Satan

Så kjekt å vite da :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Bevis at disse lovene faktisk eksisterer. Vis til pålitelige kilder. Ellers så kan det like gjerne være svada.

Gjest wild bird
Skrevet

Bevis at disse lovene faktisk eksisterer. Vis til pålitelige kilder. Ellers så kan det like gjerne være svada.

Det finnes slike merkelige, gamle lover i mange land, til og med Norge. Bare å google det, så kan du få deg en god latter ;)

Skrevet

I Auburn, Washington state er det forbudt å ha sex med en jomfru, til og med om du er gift men henne

Men hvordan kan hun miste dyden da? Må hun ut av Auburn og så misten jomfrudommen for å så kunne ha sex med hvem hun vil i hjembyen?

Gjest Trajan
Skrevet

Men hvordan kan hun miste dyden da? Må hun ut av Auburn og så misten jomfrudommen for å så kunne ha sex med hvem hun vil i hjembyen?

Det er vel den eneste måten.

Gjest Trajan
Skrevet

Om du er så naiv at du ikke tror de eksisterer så er ikke det mitt problem. Alle land har idiotiske sex lover og andre type lover

bruk google så finner du mange idiotiske og tullete lover du aldri i din villeste fantasi kunne teneke deg eksisterte

og om du tror at jeg diktet det opp så kan jeg si deg at så god fantasi har jeg ikke

Skrevet

Skal ikke lengre enn til norge for dumme lover (dog ikke sexlover). Som f.eks Tv-lisensen, ikke lov å kastrere hunden din,

Skrevet

Skal ikke lengre enn til norge for dumme lover (dog ikke sexlover). Som f.eks Tv-lisensen, ikke lov å kastrere hunden din,

Litt off-topic, men hvordan kan "ikke lov å kastrere hund" vere en dum regel? Det er dyreplageri,

du ødelegger den fysisk og psykisk, ved å kastrere et dyr fjerner du også en stor den av dets' personlighet.

Skrevet

Litt off-topic, men hvordan kan "ikke lov å kastrere hund" vere en dum regel? Det er dyreplageri,

du ødelegger den fysisk og psykisk, ved å kastrere et dyr fjerner du også en stor den av dets' personlighet.

Noen gang opplevd en skikkelig seksuelt frustrert hannbikkje?

Gjest Pucifer
Skrevet

:skratte:

Du tuller!?

Da må det aller største flertallet av hundene i bl.a. USA ha store personlighetsproblemer.

Hvordan kan kastrasjon være dyreplageri? :skratte:

Takk for at du fikk meg til å le, jeg som satt her så morgengretten :fnise:

Skrevet

Er du mot kastering av katter også?

Jeg har hatt flere kastrerte dyr av begge kjønn, og ingen av dem har endret personlighet etter kastreringen. Å tro at dyrs personlighet hører sammen med kjønnsdriften er en tåpelig menneskeliggjøring av dyrene. Og kastrering har ingenting med dyreplageri å gjøre, dyr som ikke skal formere seg har ingen glede av kjønnsdriften sin.

Skrevet

Ikke uttal deg om ting du tydeligvis ikke har peiling på.

Kastrering foregår for det første under kontrollerte former med bedøvelse. De fleste som kastrerer hannhunden sin er fordi hunden er veldig seksuelt frustrert. Han stresser, syter, er umulig å dressere og tenker ikke på noe annet enn tispe. En slik har det ikke godt. Når han da blir kastrert så blir han etter hvert mer rolig, han slutter å stresse sånn og han får det godt med seg selv. Personligheten forblir den samme. Men for å gi deg en liten sannhet; Det er alltid en liten risk å ta, men den er forsvinnende liten. Og den risken er at hunden mister mye av livsgleden og får endret personlighet. Men det er svært, svært sjeldent.

Og når det kommer til de lovene, så er de utrolig artige! :ler: Dette er jo en tråd om sex også da, men det er også lover om at det f.eks. Ikke er lov å binde en krokodille til en brannhydrant osv. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...