Annett Skrevet 2. mai 2002 #1 Skrevet 2. mai 2002 Jeg har ikke spesielt lange negler og i jobben min brekker de så fort som fy, så jeg har ikke lyst til og bruke masse penger på og kjøpe meg negler hos en negldesinger Og falske plast nengler har jeg alderig prøvd, men det ser vel veldig kunstig ut Eller skulle jeg rett og slett bare lakke stubbene mine Hvilken farge er da finest til hvit kjole??????? 12
Fakse Skrevet 2. mai 2002 #2 Skrevet 2. mai 2002 Synes fransk manikyr er fint, og da trenger du ikke så veldig lange negler heller. Dersom du lakker dem med blank lakk og er litt forsiktig en uke eller to før bryllupet blir de sikkert litt lengre enn du har dem til vanlig (dersom de knekker helt ned), og da blir det veldig fint med fransk manikyr 12
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2002 #3 Skrevet 2. mai 2002 Noen som kan forklare meg hva fransk manikyr er eller har et bilde av det?
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2002 #4 Skrevet 2. mai 2002 Jeg kjøpte meg falske negler - gikk hos en negle designer i Stavanger og betalte 650 kroner for helt nye negler og de sitter ennå som støpt samt at jeg synes de ser flotte ut Angrer ikke en plass på kjøpet.12
Fakse Skrevet 2. mai 2002 #5 Skrevet 2. mai 2002 Fransk manikyr er når den ytterste "stripa" på neglene males hvit, og resten lakkes blankt. Noen ganger lakkes resten av neggelen i en lys rosafarge, også med blank lakk oppå det hele. Poenget er altså at det skal se naturlig ut, samtidig som det ser veldig vellstellt ut. Å få fransk manikyr på en salong er mye billigere enn å få støpt nye negler, men samtidig føler du deg veldig fin fordi du blir stellt litt med 12
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2002 #6 Skrevet 2. mai 2002 Men det trenger ikke nødvendigvis være så dyrt å støpe på negler? Til en så spesiell dag er det kanskje verdt det? Sjekk denne siden http://home.no.net/oslonegl/ Helén
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2002 #7 Skrevet 2. mai 2002 Jeg er så heldig at jeg har veldig fine negler, så jeg trenger ikke å sette på falske. Men mitt problem er at jeg ikke får til fransk manekyr. Jeg får ikke det hvite feltet noe fint. Jeg følger anvisningen på pakken, men jeg er ei kløne! Er det noen som har et godt tips for å få dette pent?
Mrs. B Skrevet 2. mai 2002 #8 Skrevet 2. mai 2002 Til anonym: Hva med å prøve en manikyr blyant?! Da tegner du bare med hvit manikyr blyant på baksiden av negletuppene. Det pleier jeg å gjøre, og jeg blir fornøyd med mine fine negler jeg! 12
fruenge Skrevet 2. mai 2002 #10 Skrevet 2. mai 2002 til deg som lurte på hvordan du skal få fin hvit smilegjes på den franske. Kjøp deg en pensel, den må ha stive kort bust og være flat. Dete skulle gjøre trikset. Det kan og være lurt å la en veninne gjøre jobben.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå