Gjest Meg Skrevet 9. august 2010 #1 Skrevet 9. august 2010 Vi har kjent hverandre i ca. 5 år og vært forelsket i hverandre i nesten alle årene. Vi har prøvd å bli kjærester noen ganger, men det stopper et eller annet sted. Vi ser hverandre sjeldent + at vi jobber motsatt av hverandre... Har da gitt opp på å prøve igjen, men hver gang det er slutt tar det bare noen uker så savner vi hverandre. Han ringer ofte i fylla og forteller at han er veldig glad i meg og savner meg, men jeg prøver å ikke ta det for mye inn på meg for jeg vet ikke helt sikkert om han mener det... Jeg vet han er glad i meg, men er ikke sikker på om han vil være kjæreste med meg siden har sier dette bare i fylla og ikke når han er edru. Det er så vanskelig for jeg blir så lett forelsket i han. Det virker som om begge er forvirra. Huff... dette er så teit. Er det noen som kan komme med noen gode råd eller no?? Hilsen forvirret
Gjest Julie Skrevet 10. august 2010 #2 Skrevet 10. august 2010 Dere er begge usikkre på hverandre, det at han ringer å sir det til deg når han er full, er fordi usikkerheten forsvinner. Han mener garantert det han sier, hvorfor skulle han ringe deg å fortelle dette , om han ikke mente det? Det er ikke like lett å fortelle ting når man er edru, man er rett for det verste. Du er jo selv rett for og fortelle han hva du føler, det er helt sikkert det han også er. Så vær tøff, ta insjative å fortell han akkurat hva du føler. ut ifra det du sier, så vil han ha deg. ut ifra det du sier, tror jeg du også vet at han liker deg. DU må bare tørre å ta sjangsen, å la deg være sårbar Stol på at han ikke knuser hjerte ditt.
Gjest Meg Skrevet 11. august 2010 #3 Skrevet 11. august 2010 Takk for svaret ditt!! Det var faktisk godt å høre. Da er det bare å "tøffe" meg til her... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå