AnonymBruker Skrevet 9. august 2010 #1 Skrevet 9. august 2010 Jeg har lagt merke til at det er mange som mener di er helt utrolig pene her på kvinneguiden, kanskje så mange (meste parten) at jeg begyner å lure på om folk beskriver seg penere enn det di er for å skryte eller for at når man er på et nettforum så kan man late som at man har et annet utseende i virkeligheten? Er det flere som har lagt merke til at VELDIG mange her beskriver seg som en 10er eller er det bare meg? Eller er virkelig folka på kvinneguiden så vakre?
Gjest Pucifer Skrevet 9. august 2010 #2 Skrevet 9. august 2010 Har du noen eksempler, t.ex linker til tråder du ser dette? Jeg har ikke lagt merke til at folk her inne skryter seg opp i skyene når det gjelder utseende.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2010 #3 Skrevet 9. august 2010 Er det ikke en tråd til om nøyktig det samme?
Gjest Cipheria Skrevet 9. august 2010 #4 Skrevet 9. august 2010 Spiller det noen rolle? Dersom ei stygg røye syns hun er pen, så får hun vel bare det.
Kråkesaks Skrevet 9. august 2010 #5 Skrevet 9. august 2010 Det kan godt være at de som beskriver seg som 10-ere er 10-ere. Grunnen til at det virker som at de er mange er nok at de som ikke er 10-ere heller ikke skriver om at de er 7-ere, 8-ere eller hva man er.
Gjest Blubberella Skrevet 10. august 2010 #6 Skrevet 10. august 2010 Det er litt slitsomt hvis noen skryter i ett sett om hvor ubeskrivelig vakker de er i annet hvert innlegg, men det er langt mellom sånne innlegg her på KG. Ser jeg noen sånne innlegg så overser jeg dem bare. Hvis derimot noen liker utseendet sitt og har god selvtillit, driter jeg i hvordan de ser ut. De må gjerne mene at de er pene. Folk burde nå få lov til å være stolt av seg selv uten at andre skal bryte dem ned med beskjed om at "nei, du er overhodet ikke pen! Slutt å vær så innbildsk!" Å være pen er et tøyelig begrep og avhenger av flere faktorer, og da spesielt smak og behag hos hver enkelt. Jeg kan godt innrømme at jeg er ca middels på en god dag, lett overvektig (ihvertfall etter KGs standard) og pleier aldri fremstille meg som en 10'er på diskusjonsforum. Mannen min mener jeg er både søt og pen, så da tenker jeg at jeg kanskje ikke er så aller verst likevel Og som før nevnt her: akkurat samme tema har vært skrevet om nylig her på KG.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2010 #8 Skrevet 10. august 2010 Og som før nevnt her: akkurat samme tema har vært skrevet om nylig her på KG. Link?
Larsern Skrevet 10. august 2010 #9 Skrevet 10. august 2010 Er ikke dette naturlig? Antatt en normalfordeling så er jo over halvparten av alle menn bedre til å kjøre bil, bedre utrustet nedentil, kjekkere og smartere enn gjennomsnittet.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2010 #10 Skrevet 10. august 2010 Link? Klarer du ikke å søke etter den selv?
Gjest Blubberella Skrevet 10. august 2010 #11 Skrevet 10. august 2010 Link? Siden du spør så pent... Her er linken: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=485564&st=0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå