AnonymBruker Skrevet 9. august 2010 #1 Skrevet 9. august 2010 De fleste av oss som er på Facebook har sikkert noen venner av den typen som skriver ALT de foretar seg i statusfeltet. Eksempel: Kl 0900. God morgen, folkens! kl 0915 ja nå er ferien slutt. Kl 0930 Jaja, godt med en kaffepause. Kl 1000. Tilbake fra kaffepause. kl 1015 Hva skal jeg ha til lunsj i dag da tro? Etc etc etc. Skal de ha ferie så skriver de minst 8 ganger om dagen hvor mye de gleder seg. Poenget mitt er ikke å klage over disse spammerne, siden de kan blokkes eller skjules fra nyhetssiden. Men det jeg lurer på er om noen her vil stå frem som FB-spammer? Hadde nemlig vært litt artig å vite hva som driver dere. Så er det noen her som vil innrømme at hver gang dere opplever noe (ja hver gang dere opplever noe som helst, uansett hvor hverdagslig) så er deres første tanke: Dette må på Facebook!!! Kom igjen nå, dere er så mange at det MÅ være noen av dere her inne også
AnonymBruker Skrevet 9. august 2010 #2 Skrevet 9. august 2010 Haha, ingen som kommer til å innrømme at de er spammere vettu:P De har nok ikke selvinnsikt nok til å se at de er det:P
Gjest margrit Skrevet 9. august 2010 #3 Skrevet 9. august 2010 Jeg er kanskje det. 6 statusoppdateringer i forrige uke..
Kråkesaks Skrevet 9. august 2010 #4 Skrevet 9. august 2010 Jeg er kanskje det. 6 statusoppdateringer i forrige uke.. Jeg tror ikke det er 6 oppdateringer i uke ts snakker om, mer 6 oppdateringer om dagen. Jeg er ikke en sånn en. Jeghar heldigvis bare en som skal fortelle meg når hun skal på jobb, at hun snart er ferdig på jobb, skal hente ungen i barnehagen, har hentet ungen i barnehagen, lager mniddag og slapper av med tv.
Gjest Blondie65 Skrevet 9. august 2010 #5 Skrevet 9. august 2010 Jeg tror ikke det er 6 oppdateringer i uke ts snakker om, mer 6 oppdateringer om dagen. Prøv 6 statusoppdateringer i timen. Jeg er ikke en sånn en. Jeghar heldigvis bare en som skal fortelle meg når hun skal på jobb, at hun snart er ferdig på jobb, skal hente ungen i barnehagen, har hentet ungen i barnehagen, lager mniddag og slapper av med tv. Det beste er de som skriver: Nå må jeg på butikken - borte i 15 minutter. Eller: nå er det ferie 3 herlige uker i Tyrkia. Hadde jeg vært innbruddstyv vet jeg hvor jeg skulle lett etter hus uten tilsyn. Disse er bare plagsomme og kan fjernes. Men det som er verre er alle de som går på hver eneste lille ting oppfunnet for at folk skal klikke på det: Trykk liker dersom du ... Eller: NN sendte deg en rose (hjerte, pus, etc), send en tilbake. Eller: Farmville o.l. Det interesserer meg mitt i ... å få slike meningsløse masseutsendelser.
Kråkesaks Skrevet 9. august 2010 #6 Skrevet 9. august 2010 Prøv 6 statusoppdateringer i timen. Det beste er de som skriver: Nå må jeg på butikken - borte i 15 minutter. Eller: nå er det ferie 3 herlige uker i Tyrkia. Hadde jeg vært innbruddstyv vet jeg hvor jeg skulle lett etter hus uten tilsyn. Disse er bare plagsomme og kan fjernes. Men det som er verre er alle de som går på hver eneste lille ting oppfunnet for at folk skal klikke på det: Trykk liker dersom du ... Eller: NN sendte deg en rose (hjerte, pus, etc), send en tilbake. Eller: Farmville o.l. Det interesserer meg mitt i ... å få slike meningsløse masseutsendelser. Enig. Trykk Liker hvis du liker meg, hvis du vil gi meg en klem, eller kpier dette hvis du er glad i moren din/dattra di/sønnen din/mannen din er fryktelig slitsomt. Som om jeg ikke er glad i moren min om jeg ikke gjlr det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå