Gjest FRUstrert Skrevet 9. august 2010 #1 Skrevet 9. august 2010 Hei. Jeg har i 2 år nå vært mer eller mindre sammen med en mann som jeg har problemer med å forstå.. Vi bodde sammen i 6 mnd, men han valgte å flytte ut. Han sier at han klarer ikke å glemme meg, og vi har altså rota på siden da. Jeg har et stort antall ganger tatt han i å lyve til meg, og jeg vet at han flørter veldig mye. Han sier det er bare online flørt, og at det er bare fordi han kjeder seg, og trenger bekreftelse på at han fortsatt har draget, men jeg vet ikke helt hva jeg skal tro. Han har selv fortalt meg at han har aldri vært i et langt forhold, og har aldri vært sammen med bare en jente over lang tid. Han har som regel hatt et par stykker som han har bytta på å besøke..... Han sier til meg at etter han møtte meg så har han ikke rørt en annen dame. Men at han bruker nettet for å få den bekreftelsen han før fikk ved å gå ut og flørte. Han har cam-sex med iallefall en av disse damene, og de utveksler bilder. Jeg har sagt til han at jeg ikke syns det er noe kjekt at han sender bilder og går på cam, men at han kan få lov å flørte så lenge han "holder seg på matta" Jeg har prøvd å si til han at han kan ikke få i både pose og sekk. Han ønsker å stifte familie, men samtidig ønsker han å fremstå som single og tilgjengelig... KAN en mann forandre seg og klare å holde seg til online flørting? Ikke at jeg egentlig syns det er greit, men heller det enn at han springer rundt og "har seg" fysisk.... Hodet mitt sier DROPP HAN - men hjertet mitt klarer ikke å gi slipp...... Noen som har vært borti noe lignende??? På forhånd - takk for svar
Supramundane Skrevet 9. august 2010 #2 Skrevet 9. august 2010 Mitt aller beste råd er at du skal lytte til hodet ditt!
Gjest Helle Skrevet 9. august 2010 #3 Skrevet 9. august 2010 Ja jeg har vært borti noe sånt ja..... Og har gått fra han noen ganger pga det..... men nå for noen mnd siden så bestammte han seg for at det var meg og ikke annet online tull. Vi får se, ....
sophiaM Skrevet 9. august 2010 #4 Skrevet 9. august 2010 (endret) Huff, sånne følelser er noe av det verste som fins. Når man egentlig innerst inne vet at det ikke er noe fremtid med en player, men allikevel er det så sterke følelser for han så det er vanskelig å gi slipp. Før du bestemmer deg så tenk litt over hvilke konsekvenser du kan møte sammen med han etter en stund? Vil du takle å høre at han har vært utro? Hva definerer han som uskydig flørting? Har dere de samme grensene? Og når du i i tillegg har busta han i å lyve til deg, hva blir det neste han lyver om? Tror ikke jeg hadde klart å satse på e forhold, men jeg vet følelsen av å være forelsket, but anyways... Once a player, always a player.. Dessverre.. Endret 9. august 2010 av sophiaM
AnonymBruker Skrevet 9. august 2010 #5 Skrevet 9. august 2010 Var borti en sånn en, endte med å ha han som PV en stund før jeg ikke gadd fyren mer. 40 år og har aldri hatt et forhold som har vart mer enn noen uker. Ville ikke ha hatt noe mer seriøst med ham uansett, kunne ikke blitt skikkelig glad i en som ikke "klarte" å gi slipp på singellivet..
Gjest FRUstrert Skrevet 9. august 2010 #6 Skrevet 9. august 2010 Var redd for det ja..... Har liskom et ørlite håp som jeg klamrer meg fast - til om at han kanskje kan forandre seg... Men det er vel noe i det de sier om at : once a cheater, always a cheater.....
Gjest FRUstrert Skrevet 9. august 2010 #7 Skrevet 9. august 2010 OJ Her hadde det kommet inn masse svar mens jeg satt og svarte på den første.. hehe.. Jeg er ikke så dreven på det her, så det går litt i tull og ball.. Men - takk alle som har svart. Jeg vet innerst inne hva jeg bør gjøre, men jeg vet faktisk ikke om jeg er sterk nok til å bryte kontakten.. Det gjør så vondt å tenke på å miste han. Men - samtidig vet jeg at han har jo egentlig ingen respekt for meg siden han driver sånn, så det er vel bare et spørsmål om tid før neste smell.....
Gjest FRUstrert Skrevet 9. august 2010 #8 Skrevet 9. august 2010 Ja jeg har vært borti noe sånt ja..... Og har gått fra han noen ganger pga det..... men nå for noen mnd siden så bestammte han seg for at det var meg og ikke annet online tull. Vi får se, .... LYKKE TIL Håper at det går rette veien denne gangen
Gjest Helle Skrevet 9. august 2010 #9 Skrevet 9. august 2010 Takk!! trenger det!! Det å stole på at han ikke gjør sånt mere, og så i tilegg at jeg må love å ikke snike og lete mere, på mobil, mail osv. Må velge å stole på han nå. Og han vet at hender det en bitte liten gang til så kommer han aldri til å se meg mere. Og er jeg redd igjen og den vonde følelsen kommer..... da går jeg! De må da bli voksne en dag!!! Jeg har gjort det klart hvordan mann jeg vil ha!!! Enten eller:)
Gjest navnelapp Skrevet 9. august 2010 #10 Skrevet 9. august 2010 Ja men i alle dagar, viss det hender ein gong til så er det ut, men du får ikkje "snike og lete"? Korleis skal du bli klar over at det skjer viss han skal ha all sin mobil- og nettkommunikasjon heilt privat?
AnonymBruker Skrevet 9. august 2010 #11 Skrevet 9. august 2010 Hvorfor er det så mange av dere kvinner som roter dere borti playerne, hvor finner dere dem egentlig??? Ha nå litt selvrespekt da og finn dere noe bedre.
Gjest lolita___ Skrevet 9. august 2010 #12 Skrevet 9. august 2010 Takk!! trenger det!! Det å stole på at han ikke gjør sånt mere, og så i tilegg at jeg må love å ikke snike og lete mere, på mobil, mail osv. Må velge å stole på han nå. Og han vet at hender det en bitte liten gang til så kommer han aldri til å se meg mere. Og er jeg redd igjen og den vonde følelsen kommer..... da går jeg! De må da bli voksne en dag!!! Jeg har gjort det klart hvordan mann jeg vil ha!!! Enten eller:) Hvordan skal du finne det ut hvis du ikke får lete da?Hvis du får dårlig følelse igjen bør du snoke IGJEN for å få bekreftelse.
-milla j- Skrevet 10. august 2010 #13 Skrevet 10. august 2010 Takk!! trenger det!! Det å stole på at han ikke gjør sånt mere, og så i tilegg at jeg må love å ikke snike og lete mere, på mobil, mail osv. Må velge å stole på han nå. Og han vet at hender det en bitte liten gang til så kommer han aldri til å se meg mere. Og er jeg redd igjen og den vonde følelsen kommer..... da går jeg! De må da bli voksne en dag!!! Jeg har gjort det klart hvordan mann jeg vil ha!!! Enten eller:) Jeg hadde til slutt også fått nok av tullinger, holdt meg unna mannfolk mens jeg hadde i bakhodet hvilken type mann jeg ville møte, hvordan han skulle være. Så helt plutselig fant han meg. Har ikke hatt en bedre kjæreste før! Det hjelper å ha målet klart
Gjest Vitaminbjørn Skrevet 10. august 2010 #14 Skrevet 10. august 2010 Ikke alle mennesker er "monogame". Denne mannen er tydeligvis ikke det. Skal du være med han, må du nesten bare innfinne deg i flere damer.
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2010 #15 Skrevet 10. august 2010 Hvis du får dårlig følelse igjen bør du snoke IGJEN for å få bekreftelse. For et råd! FØLER MAN AT MAN MÅ SNOKE, KAN MAN PAKKE SAKENE SINE OG GÅ. SNOKING GJØR FORHOLDET DØDSDØMT. Hvis noen snoket på for eksempel min mobil og jeg fant ut det, hadde de ikke trengt å forklare seg engang. RETT UT AV MITT LIV MED DE...
I Grosny Skrevet 10. august 2010 #16 Skrevet 10. august 2010 Ikke alle mennesker er "monogame". Denne mannen er tydeligvis ikke det. Skal du være med han, må du nesten bare innfinne deg i flere damer. Jeg tror dette er riktig svar. Jeg vet om en player på 62 år. Han har blitt voksen, men er fortsatt en player. Jeg tenkte forresten på hva som er min kjæres viktigste egenskap. Det er pålitelghet. Det er utrolig deilig å ha pålitelige mennesker rundt seg. Men det passer kanskje ikke for deg, TS, hvis spenning er det du trenger. Stemmer det? Jeg tror slike playere bør leve i åpne forhold, fordi da slipper de å lyve.
Gjest FRUstrert Skrevet 10. august 2010 #17 Skrevet 10. august 2010 Men det passer kanskje ikke for deg, TS, hvis spenning er det du trenger. Stemmer det? Jeg tror slike playere bør leve i åpne forhold, fordi da slipper de å lyve.
I Grosny Skrevet 10. august 2010 #18 Skrevet 10. august 2010 TS er den vanlige forkortelsen for trådstarter, og betyr her deg, gjest frustrert. Hvis han er karaktersterk , og er konsekvent når han har bestemt seg, og han har bestemt seg for å være trofast mot deg så kan du være trygg. Det å ha bestemt seg er grunnleggende for mange, og mange står faktisk for det de har bestemt seg for. Dette må du vurdere , det er du som kjenner han. Han kan være helt stødig, men han kan også være en person som er fullt til stede i øyeblikket, og lar seg rive med.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2010 #19 Skrevet 10. august 2010 Men det passer kanskje ikke for deg, TS, hvis spenning er det du trenger. Stemmer det? Jeg tror slike playere bør leve i åpne forhold, fordi da slipper de å lyve. Hva betyr TS ? Jeg er ikke ute etter spenningen.. Og jeg OPPSØKER ikke playere. Nå hadde det seg bare slik at denne mannen viste seg å være det. Jeg visste jo ikke det på forhånd..... Det må nevnes at han har mange andre kvaliteter ved seg som er veldig bra. Det er jo derfor dette i det hele tatt har blitt et problem for meg. Hvis han KUN var en player og en drittsekk - så hadde det ikke vært noe problem å gå... Men - han er så utrolig snill og omtenksom. Det er jo når vi to ikke er sammen at dette andre skjer. Han har så vidt jeg vet ikke vært fysisk utro - og han sier at han "trenger" ikke den biten. Men han elsker å flørte - og trenger den bekreftelsen... Men som nevnt over her - TILLIT er jo stikkordet da... Det er vanskelig å stole på en mann som har lett for å lyve, og som har lett for å være utro... (iallefall i tidligere forhold.. Men han har aldri vært sammen med noen så lenge som meg, og han sier at han har aldri elsket noen på ordentlig før) ...........er dette bare en del av spillet - eller er det sant det han sier....??? Ja da var vi tilbake til tillit igjen... Skal visst ikke være så lett...
Gjest FRUstrert Skrevet 10. august 2010 #20 Skrevet 10. august 2010 Hahahahaha, så naive dere kvinner er. Han lyver og han er utro, men BARE i tidligere forhold, ikke når han er sammen med DEG!, dvs. den utkårede, the one and only. Du er unntaket fordi han elsker jo deg ikke sant, hahhahahahahaha! Eller vent, du er jo litt mistroisk da og stoler ikke helt på ham, men du har bare såååååååååå lyst til å kaste all forsiktighet over bord og bare hengi deg til ham, ikke sant! Dere biter på HVER ENESTE GANG, han ler seg skakk over slike nek og det gjør jeg også. HVIS du hadde lest spørsmålet mitt så er det : KAN MAN FORANDRE SEG? Og jeg var interessert i å høre om noen hadde noen erfaringer med noe lignende.. Hvis du bare skriver her for å håne meg og for å være slem - så spar deg tiden det tar å svare..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå