Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når man har hatt et langt samliv, ungene har blitt store og hverdagen er ren rutine og man søker mer spenning i hverdagen. Så oppdager man at det finnes andre kvinner og tar sjansen på å bryte forholdet man har og er trygg i. Hvordan er statistikken for at dette skal bli vellykket? Er gresset grønnere på den andre siden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gresset er grønt der man steller og vanner det... Hvis naboens plen ser bedre ut å ligge på fra din side av gjerdet betyr det ikke at den er fri for steiner og ugress. Det tar bare litt lengre tid før man oppdager feilene. Da er det litt sent å finne ut at ens egen plen, som man kjenner og vet hvordan man skal pleie, faktisk var bedre. Hva med å plante noen blomster i din egen hage?

Skrevet

Gresset er grønnest på avstand, når du kommer nærmere gresset, ser du at det også har flekker og misfarging.

Gresset er grønnest der det blir vannet og vedlikeholdt.

Skrevet

Du vet hva du har, men ikke hva du får.

Det er ikke gitt at det du får er så mye bedre enn det du har, i lengden. Hverdagen vil alltid komme.

Skrevet

Gresset er grønnest på avstand, når du kommer nærmere gresset, ser du at det også har flekker og misfarging.

Gresset er grønnest der det blir vannet og vedlikeholdt.

Tankeoverføring på KG :gjeiper:

Skrevet

Tankeoverføring på KG :gjeiper:

Kloke hjerner tenker likt... ;)

Skrevet

Jeg kjenner folk som har gjort akkurat det du skriver om her og som har angret livet av seg fordi de ikke så at avgjørelsen om å gå til det grønne gresset ble tatt under betingelser som forst og fremst handlet om spenning, følelsen av å bli begjært og kjenne seg sett. Selvsagt finnes det eksempelr på at det går bra i et "nytt" forhold - men da er som regel forholdene hjemme såpass visne at det hadde gått galt uansett.

Jeg kjenner ingen eksakt statistikk på dette temaet, men jeg vet iallefall at det ikke nødvendigvis er den beste løsningen på et forhold som har sovet litt i timen en stund. Det kommer hverdager etterhvert også med en ny kjæreste, det dukker opp sider du ikke kjenner til og det kan hende du får vannvittig "hjemlengsel".

Mannen min sto på stupet til å gjøre noe slikt en gang, og han priser seg lykkelig for at han tok til vettet i siste sekund. Det ga ham innsikt nok til å flytte blikket i riktig retning, og heller begynne å tilføre næring til det forholdet vi har, - dvs. tilføre nok til at forholdet igjen ble spennende.

Skrevet

Gresset er veldig sjeldent grønnere på andre siden, men er det brunsvidd på din side så .... ja da er det andre grønnere. Tror det i bunn og grunn har med følelser å gjøre, er det riktige følelser så tåler vi mye, men uten de samme følelsene så svis gresset fortere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...