Gjest Den dama Skrevet 9. august 2010 #1 Skrevet 9. august 2010 Hei, Ca. et halvt år før vi ble sammen var kjæresten min på guttetur i Praha.. Han var sammen med ei jente på den tiden, de hadde vel vært sammen i to år, men han forteller at dette var et langdistanseforhold, og var "kaldt".. Han var nysgjerrig, og ville prøve. I tillegg var det visst den "snertne" dama, og hun var veldig gira på at han skulle være med "opp", i tillegg var det visst veldig "ordnede" forhold..(æsj, fy - øst-europeiske halliker på bordell)... Skjønner ikke helt denne logikken om at det da er ok og kjøpe en kropp, men nå er jo jeg ei jente.. Han hadde brukt kondom. Han beskriver opplevelsen som ikke noe særlig, og det hadde tatt laaang tid før han kom. Men , nå hadde han prøvd, og ferdig med det.. Vel, nå sitter jeg her med denne informasjonen..Veksler mellom sjokk over at den gode gutten min har gjort noe slikt...og mellom at jeg skjønner at det kan ha vær spennende, og verdt å uforske. I tillegg må jeg jo si at jeg setter stor pris på at han er ærlig, selvom det er en jævlig svær kamel å svelge. Jeg har ikke klikka i vinkel, men har sagt til han er jeg er skikkelig lei meg over hva han har gjort.. Kan legge til at vi begge sjekke oss for SOS i begynnelsen av forholdet, og er i midten av 20-årene. Vi har fantasisk sex ellers, og jeg vet at han elsker meg-og vil være med meg. Han har sagt at han ALDRI vil gjøre noe sånt igjen, eller være utro mot meg. Er det noen andre der ute med lignende opplevelser?? Hva gjør jeg?
lille-lure Skrevet 9. august 2010 #2 Skrevet 9. august 2010 Dette var FØR deg? Han har vært ærlig om det? Han har ikke fått en sykdom av dette? Om du kan si nei på begge deler synes jeg du skal legge det bak deg og være glad for at han er ærlig med deg. Alle har en bakgrunn! Til og med du! Noen er mer positive enn andre. 4
Havbris Skrevet 9. august 2010 #3 Skrevet 9. august 2010 (endret) Dette tilhører jo hans fortid, på et tidspunkt da dere ikke var sammen, og har jo strengt tatt ikke noe med deg å gjøre. Når man møter nye kjærester så følger det jo med en fortid, gjerne med utprøvinger, og man kan like det man hører om fortiden eller ikke. Så lenge du har det godt med kjæresten din så synes jeg du skal la denne ballen ligge, og ikke ta den frem igjen.Du kan ikke straffe han for ting han har gjort som ikke hadde noe med deg å gjøre og som skjedde før du ble sammen med ham. Endret 9. august 2010 av Havbris 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2010 #5 Skrevet 9. august 2010 Min gjorde også dette da han var singel. Kan ikke si at jeg likte det, men kan ikke bli sint heller. Problemet er at jeg vet at han ikke har noen motforestillinger til å kjøpe sex. Hverftall når han er singel.....
Gjest Anjelika Skrevet 9. august 2010 #6 Skrevet 9. august 2010 Opplevd det samme. Han var ikke utro mot noen da, men han hadde kjøpt sex på guttetur. Bare for å prøve det en gang. Spesielt turn on er det ikke, men gjort er gjort. Vil du leve med den han er nå og det han vil gjøre fremover så er det viktigere enn hva han har gjort før.
-milla j- Skrevet 9. august 2010 #7 Skrevet 9. august 2010 Hadde kjæresten min fortalt at han hadde gjort det ville det for meg vært bra at han sa det fordi jeg setter pris på ærlighet, det er hans bagasje og ville ikke betydd at jeg syntes noe mindre om ham for det. De fleste har vel ting de har gjort som de ikke er veldig stolte av. Jeg har selv hatt ONS bare for å prøve det, skal han mislike meg for det? Høres jo ikke ut som om det er noe han skulle få lyst til å prøve igjen, og det er vel en positiv side av saken?
Lady Marmelade Skrevet 9. august 2010 #8 Skrevet 9. august 2010 Du kan mislike det så mye du vil, du kan la det gnage forholdet deres i stykker, eller du kan ta han for den han er nå, sammen med deg.
Gjest Den dama Skrevet 9. august 2010 #9 Skrevet 9. august 2010 Tusen takk for kjappe svar, jenter! Det er fint å få et annet perspektiv på det. Hva med gutta, noen av dere som har gjort det samme?
juliane Skrevet 9. august 2010 #10 Skrevet 9. august 2010 Jeg er som regel svært lite kategorisk i sånne saker, men sammen med narkobruk (under forholdet) er dette den ene tingen jeg tenker jeg aldri kunne taklet. Ville heller tilgitt enn at han var utro mot meg enn at han hadde kjøpt sex, selv om det hadde skjedd før vi ble sammen. Men det er jo bare meg. Du må rett og slett finne ut hvoor grensene går for deg, det finnes ingen fasit. Men enten må du tilgi helt, eller så må du gjøre det slutt. Det nytter ikke å være i et forhold der en sånn ting ligger og gnager. 1
Salamandra Skrevet 9. august 2010 #11 Skrevet 9. august 2010 Jeg ser litt annerledes på det, jeg kunne ikke fortsatt å være sammen med en som har kjøpt sex tror jeg. At han hadde kjøpt sex av en prostituert ville betydd at vi har et så fundamentalt forskjellig verdisyn at jeg vaneskelig kan se for meg hvordan vi skulle fortsette å være sammen. Jeg ville mye heller at han hadde ligget med to hundre damer før meg, så lenge de hadde ligget med han av fri vilje uten å måtte få betalt for det. 6
Gjest padawan Skrevet 9. august 2010 #12 Skrevet 9. august 2010 Jeg er gutt og synes TS overreagerer.
Gjest lolita___ Skrevet 9. august 2010 #13 Skrevet 9. august 2010 (endret) Stakars eksen hans sier jeg bare,han var utro med henne fakktisk med en hore.Stusser du ikke litt over det? Det at han unskylder at forholdet var kaldt.Javel hva vil skje hvis deres forhhold blir kaldt? Endret 9. august 2010 av lolita___ 1
Gjest Den dama Skrevet 9. august 2010 #14 Skrevet 9. august 2010 Padawan: Hvorfor overreagerer jeg? Lolita: Jepp, det er nettopp det jeg tenker også..Han sier at forholdet han har med meg er helt spesiel, aldri trodd han skulle bli så glad i, og gal etter ei jente.. Hmm..
-milla j- Skrevet 9. august 2010 #15 Skrevet 9. august 2010 Stakars eksen hans sier jeg bare,han var utro med henne fakktisk med en hore.Stusser du ikke litt over det? Det at han unskylder at forholdet var kaldt.Javel hva vil skje hvis deres forhhold blir kaldt? Hm. Leste visst ikke helt nøye, fikk ikke med meg at han var i et forhold.. da ville jeg tatt det som utroskap og hatt en heller større issue...
Havbris Skrevet 9. august 2010 #16 Skrevet 9. august 2010 (endret) Padawan: Hvorfor overreagerer jeg? Lolita: Jepp, det er nettopp det jeg tenker også..Han sier at forholdet han har med meg er helt spesiel, aldri trodd han skulle bli så glad i, og gal etter ei jente.. Hmm.. Da synes jeg du skal forholde deg til det han sier og la fortid være fortid. At han gjorde et feilsteg i forhold til en annen kvinne en gang betyr ikke at han vil opptre slik i all fremtid. Vi lærer av våre erfaringer, som regel. Enten må du legge dette vekk slik at det ikke forsurer forholdet nå - eller så må du gå. Han har vært ærlig med deg. Endret 9. august 2010 av Havbris
Gjest margrit Skrevet 9. august 2010 #17 Skrevet 9. august 2010 Jeg ser litt annerledes på det, jeg kunne ikke fortsatt å være sammen med en som har kjøpt sex tror jeg. At han hadde kjøpt sex av en prostituert ville betydd at vi har et så fundamentalt forskjellig verdisyn at jeg vaneskelig kan se for meg hvordan vi skulle fortsette å være sammen. Jeg ville mye heller at han hadde ligget med to hundre damer før meg, så lenge de hadde ligget med han av fri vilje uten å måtte få betalt for det. Enig. Jeg er gutt og synes TS overreagerer. Synes du? Synes du det er rart at horekjøpere for en god del jenter er uaktuelle samlivspartnere? Det handler ikke om sex overhodet, men menneskesyn.
Gjest Emera Skrevet 9. august 2010 #18 Skrevet 9. august 2010 Han var i et forhold og kjøpte sex på ferie? Det hadde nok vært slutten på forholdet for min del, tror jeg.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2010 #19 Skrevet 9. august 2010 Padawan: Hvorfor overreagerer jeg? Lolita: Jepp, det er nettopp det jeg tenker også..Han sier at forholdet han har med meg er helt spesiel, aldri trodd han skulle bli så glad i, og gal etter ei jente.. Hmm.. Hvor lenge har dere vært sammen?Det kan jo godt at han har lært noe etter den hendelsen og ikke vil gjøre noe sånt mot deg.Men han var fakktisk utro selv om han kommer med unskyldninger og det finnes ingen unskylning til å være utro. Fortalte han eksen at han var utro?
Gjest lolita___ Skrevet 9. august 2010 #20 Skrevet 9. august 2010 Hvor lenge har dere vært sammen?Det kan jo godt at han har lært noe etter den hendelsen og ikke vil gjøre noe sånt mot deg.Men han var fakktisk utro selv om han kommer med unskyldninger og det finnes ingen unskylning til å være utro. Fortalte han eksen at han var utro? Det er meg som skrev her skjønner ikke hvorfor det kom som anonym.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå