Gjest Donna Skrevet 30. september 2003 #1 Skrevet 30. september 2003 Huff - synes det er så masse møll eller klegg eller hva det nå er - inne hos meg for tiden ! De er gråhvite - men noen er mørke også. og de kommer og setter seg på pc'skjermen når det er mørkt i rommet - og de er i taket - på veggene .....ja kort sagt irriterende. Jeg forstår ikke helt hvor de kommer fra. Trodde en stund det var pga at jeg hadde vinduer oppe og lys på inne - men nå tviler jeg på det. Kan de komme fra høyet? Har marsvin - og må jo ha høyet inne. Uansett - hvordan blir jeg kvitt de???? ideer mottas med TAKK !!!!
Rachel Skrevet 30. september 2003 #2 Skrevet 30. september 2003 Hvis det er møll, skaff deg noe som lukter sandeltre. Det hater de. (Finnes som eterisk olje, duftlys, m.m)
Gjest GreenSky Skrevet 1. oktober 2003 #3 Skrevet 1. oktober 2003 Jeg hadde møll på kjøkkenet :-? De forsvant da jeg satte fram en åpnet flaske med mat-eddik, de likte tydeligvis ikke den lukta.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #4 Skrevet 13. januar 2016 Her er det mange gode kjerringråd mot møll: Her er det mange gode kjerringråd om hvordan bli kvitt møll: http://www.kjerringraadkroken.com/hvordan-bli-kvitt-moll/ Anonymkode: 059e6...866
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå