Gjest Hege Skrevet 9. august 2010 #1 Skrevet 9. august 2010 Jeg lurer på om noen har forsøkt butplug mens dere har vaginal samleie?? Blir det ekstra trangt?? Liker jo analsex og tenker derfor at det hadde vært godt med en butplug og mannen min:) tenker at det er godt for han også, at det blir enda trangere.... Noen som vet noe om dette?
Mann-87 Skrevet 9. august 2010 #2 Skrevet 9. august 2010 Blir trangere og bedre (for begge to) er hvertfall min erfaring.
Gjest jeansgutt21 Skrevet 9. august 2010 #3 Skrevet 9. august 2010 Det blir mye bedre for begge to, hvis de er vant med butplug i rompa da! Både jeg å dama har stort sett butplugs i rompa begge to! Og det har helt av, nesten så hodet sprenges når orgasmen kommer
Gjest Celina Skrevet 9. august 2010 #4 Skrevet 9. august 2010 En buttplug er en plugg i rumpa - så hvordan mener du det kan gjøre at et samleie blir trangere? Nei takk til buttplugs...de er bare til byderi og irritasjon!
billcat Skrevet 9. august 2010 #5 Skrevet 9. august 2010 En buttplug er en plugg i rumpa - så hvordan mener du det kan gjøre at et samleie blir trangere? Nei takk til buttplugs...de er bare til byderi og irritasjon! De to 'rørene' ligger parallellt bare adskilt av et ganske tynt stykke vev. Hele pakken har bein og muskler rundt seg, så en buttplug gjør det ganske definitivt trangere.
Gjest Hege Skrevet 9. august 2010 #6 Skrevet 9. august 2010 Tusen takk for svar:)) Da tror jeg jammen at jeg skal kjøpe en sånn en:)) Også fordi analsex gir meg nesten alltid orgasme:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå