AnonymBruker Skrevet 9. august 2010 #1 Skrevet 9. august 2010 Hei mobilen og pcen min har blitt stjålet. Men jeg tror jeg har funnet fut hvem som har tatt de. Er det noe nr slik nr som det for eksempel er på sykler slik at jeg kan bevise at det er pcen og mobilen min?
Papaya84 Skrevet 9. august 2010 #2 Skrevet 9. august 2010 Hei mobilen og pcen min har blitt stjålet. Men jeg tror jeg har funnet fut hvem som har tatt de. Er det noe nr slik nr som det for eksempel er på sykler slik at jeg kan bevise at det er pcen og mobilen min? ja jeg tror det. det står på garantien tror jeg.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2010 #3 Skrevet 9. august 2010 Om du har kjøpt dette hos en forhandler som er databasert, så står det sikkert inne på kvitteringene dine hva registreringsnummer/kjennetegn er. Og om du registrerte et av produktene på nett da du innstallerte, så har du sikkert et bevis der også.
slask Skrevet 9. august 2010 #4 Skrevet 9. august 2010 Men kommer Politiet og hjelper deg? Det var jo nettopp en sak (i går) om han som ble frastjålet div datautstyr og visste hvem som hadde tatt det under innbrudd. Han fikk stadig mail fra tjuvene (pcen sender automatisk) så han kjenner utseende og vet hvor de bor. Men neida, det hadde ikke uniformene tid til sjekke.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2010 #5 Skrevet 10. august 2010 Men kommer Politiet og hjelper deg? Det var jo nettopp en sak (i går) om han som ble frastjålet div datautstyr og visste hvem som hadde tatt det under innbrudd. Han fikk stadig mail fra tjuvene (pcen sender automatisk) så han kjenner utseende og vet hvor de bor. Men neida, det hadde ikke uniformene tid til sjekke. De har jo ikke ressurser til å sjekke det! Om du visste hvor mange saker de har der gjerningsmannen er kjent, og hvor mye ressurser det kreves for å ta alle, da hadde du nok ikke klagd nei... ALT handler om ressurser. Det er ganske frustrerende å jobbe i politiet, uten å kunne løse slike enkle saker, og så få pes fra publikum for at ting ikke blir gjort når det ikke er opp til dem, men politikerene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå