Gjest lolita___ Skrevet 9. august 2010 #1 Skrevet 9. august 2010 Noen her som har fått korigert synet med laser?Vurderer det sterkt er så lei av linser/briller.Kan man ta dette på avbetaling?Var det smertefult?Hvor gjorde du det?
Gjest Pucifer Skrevet 9. august 2010 #2 Skrevet 9. august 2010 Min venninne tok det for 5 år siden. Gjorde ikke vondt eller noen ting, var over ganske fort. Måtte slappe av den første dagen med øynene - altså ikke kjøre bil og se mye på TV og slikt som anstrenger øynene. I dag begynner hun å se dårlig igjen, så hun er faktisk litt skuffa. Betalte 30 lapper for laser og det bare varer 5 år liksom
Gjest lolita___ Skrevet 9. august 2010 #4 Skrevet 9. august 2010 hææ jeg trodde at det var varig?Så kejdlig da.
Gjest Pucifer Skrevet 9. august 2010 #5 Skrevet 9. august 2010 Ja det trodde jeg og, venninnen min fikk også beskjed om at det skulle være varig. Hun har vært hos øyelege, og han sa at det ikke var noe som kunne "ødelagt" laseroperasjonen eller noe - altså øyesykdommer eller lignende.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå