Gå til innhold

Villa Malla

kinkeline

Anbefalte innlegg

Akk, så pent det er på Villa Malla på bilder! Sett lenge etter et sted med havutsikt og buffé og her har de begge! Er det noen som har erfaringer fra stedet? Vil gjerne vite litt priser og hva slags mat dere fikk servert. Er de hyggelige å ha med å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser at dette ligger under bryllup, men svarer likevel :) var der en tur i sommer, tok båten fra Oslo. Flott sted, utrolig nydelig, så vil nok absolutt være et vakkert sted for et bryllup. Vi spiste buffet da vi var der ( lunsj ) og var litt skuffet over maten. Det var stort sett vegetarisk, eneste som var av kjøtt var noe kald tørr kylling. Var ikke varmmat, bortsett fra en suppe som var så salt at det var helt grusomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at dette ligger under bryllup, men svarer likevel :) var der en tur i sommer, tok båten fra Oslo. Flott sted, utrolig nydelig, så vil nok absolutt være et vakkert sted for et bryllup. Vi spiste buffet da vi var der ( lunsj ) og var litt skuffet over maten. Det var stort sett vegetarisk, eneste som var av kjøtt var noe kald tørr kylling. Var ikke varmmat, bortsett fra en suppe som var så salt at det var helt grusomt.

Ånei! Fra det jeg leser så skal jo maten være så god! :/ Kanskje de bare hadde en dårlig dag?

Noen flere erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei! Fra det jeg leser så skal jo maten være så god! :/ Kanskje de bare hadde en dårlig dag?

Noen flere erfaringer?

Om dere skal ha bryllup, så får dere vel være med på bestemme hva slags mat som skal være. Mulig de hadde en dårlig dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 måneder senere...
AnonymBruker

Jeg har hytte rett ved Villa Malla, og er det ofte og spiser på sommeren. Tror det lønner seg å dra dit etter 17, tror buffeten blir oppdatert og fyly på oftere. Når jeg har vært der har de alltid hatt masse å velge i som f.eks: fylt squash, oster, forskjellige typer brød, fritert scampi, ovnsbakte grønnsaker, div salater, sjøkreps osv osv. Jeg er alltid veldig fornøyd når jeg går derfra!

..men hvis du forventer type "poteter og kjøttkaker i brun saus" blir du ikke fornøyd der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...