AnonymBruker Skrevet 9. august 2010 #1 Skrevet 9. august 2010 etter et møte så neddfor å irritert å lei. fikk slengt det i fjeset at det er meg som er dum å syter å avbryter. å ikke kan jeg prate. kan da ikke huske at de har komentert det i famlien eller slekt at jeg ikke kan prate. å jeg sier som regel ikke mye. mer sjenert usikker. har noen venner, sitter å prater litt med de, kommer det ukjente folk blir jeg som regel mer stille en det jeg allerede er. hilser på folk, det gjør jeg. og prater litt men. hvordan skal en tolke dette??? er det så ille eller kan det være den ene personen som ikke kommer overens med kjemi ??
Gjest lolita___ Skrevet 9. august 2010 #3 Skrevet 9. august 2010 SKJØNNNER heller ikke hva du vil frem til?
AnonymBruker Skrevet 9. august 2010 #4 Skrevet 9. august 2010 Uforståelig innlegg fra TS. Han har sikkert noe viktig han vil fram til, men det er ikke lett for oss andre å forstå.
Gjest loseolmm Skrevet 9. august 2010 #5 Skrevet 9. august 2010 Jeg skjønner deg godt. Jeg er også ganske stille og sier ikke så mye. Slapper mest av sammen med venner og familie. Hvis jeg møter nye mennesker er jeg veldig stille i begynnelsen. Men det bruker å gå greit etter jeg blir bedre kjent med folk. Er ikke alle jeg har så lett for å bli kjent med, fordi noen tror kanskje jeg er rar, sur eller overlegen mens jeg egentlig bare er sjenert. Men de gir jeg faktisk blaffen i! Det er ikke mitt tap. Folk er forskjellige:) Tviler på det er noe galt med deg. Husk at man kan ikke bli bestevenner med alle man møter. Noen mennesker er så heldige å ha den egenskapen at de er flinke til å kommunisere med alle typer mennesker og blir likt av alle! Men det er nok veldig få som er slik. Prøv å slutte å tenke så mye over det, bare vær deg selv, vær positiv og smil, så skal du se det går fint:) Hvis noen sier til deg at du er dårlig på å prate, drit i dem. Det har mest sannsynlig noe med den personen å gjøre og det er den personen sin mening. Betyr ikke at alle du møter vil mene det samme:)
Kenneth199 Skrevet 9. august 2010 #6 Skrevet 9. august 2010 Jeg har et par timer på onsdag som jeg må slå ihjel. Hvis du bor i Stavanger og vil ta et slag bowling med en vilt fremmed på Åsen eller Metro så send meg en PM. Øvelse gjør mester!
AnonymBruker Skrevet 9. august 2010 #7 Skrevet 9. august 2010 rømt fra rogaland jeg... jo men er det riktig at en skal få slikt slengt i fjeset av en som er tilrettelegger for deg? ikke lett å sitt å smil å prat heller , i en sånn vanskelig situasjon. glemte å si det at han bryt tausheta han har å har rota med en del papir som skal ordnes.....
AnonymBruker Skrevet 9. august 2010 #8 Skrevet 9. august 2010 fikk lyst til åbowle nååå jeg da hmmmm....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå