Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæreisen min sender unormalt mye sms-er. Han kan sitte og sms-e i timer, men er ikke ukonsentrenrt osv fordi om så jeg får svar om jeg spør osv. Jeg kommenterte den sms -ingen hans her om dagen fordi det ble i overkant mye. Nå er han rett og slett forbanna på meg og vil ikke snakke med meg. Han skal være sur til det går over sier han. Han mener jeg prøver å kontrollere han. Jeg vet ikke hvem han sender til, men den ene er x dama som har har god kontakt med. Hun er gift nå, men jeg stoler ikke ett cek på henne) Stoler på han....

Jeg sjønner ikke hvorfor det ikke er mulig å si hva man tenker om slik sms -ing. Det handler ikke om kontroll fra min side. Mere om at det er irriterende.

Hav sier forumet her.... Ville du blit forbanna på slike kommentarer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med du i det. Jeg synes ikke noe om folk som stadig sender SMS og henger på nett når de er på besøk el har besøk.

Skrevet

Jeg syns det er litt merkelig, kanskje. Jeg ville nok også sagt i fra hvis mannen min sendte meldinger hele tiden. At han blir så sur for det tolker jeg som et signal på at noe ikke stemmer helt. Jeg koker ikke opp noen utroskapspåstand, men i min verden er det ikke normalt å sitte og sende så mange meldinger hele tiden, og særlig ikke til ekskjærester. :klø:

AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg aldri godtatt.

Gjest lolita___
Skrevet

Javel hvem sender han så mye sms til?Skjønner du er skeptisk hadde vært det selv.Hadde heller ikke stolt på han.Be han om å forklare seg om hva han holder på med.Eller så hadde jeg bare dratt så får han kose seg med smsene.

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Jeg hadde blitt irritert på tastelyden osv.

Så jeg hadde nok sagt fra.

Dessuten er det lite hyggelig hvis dere sitter og har en samtal og han bare taster i vei gjennom hele samtalen..

Men du har ikke rett til å kontrollere ham, så da må du bare håpe at han forstår argumentene dine og er enig.

Skrevet

Hvis kjæresten hadde sittet og sendt meldinger hele tiden mens jeg var der ville jeg nok bedt ham om å vente til jeg var gått. Hadde han ikke sluttet ville jeg sagt fra om jeg kom til å gå så han fikk smse, enten eller. Hadde det vært til ekser i tillegg hadde jeg bedt ham om å begrense kontakten av respekt for meg; joda jeg stoler på ham men det er ikke noe jeg selv ville ha godtatt. Hvis han ikke kunne la være hadde jeg begynt å lure på om det var noe mer enn smser på gang...

Skrevet

TS Her

Han mener at det er hans rett å sende sms til hvem han vil. :(

Skrevet

Gjør det samme du da!!! Og si at da kan jo du gjøre det samme, sende til hvem du vil og ja også til en ex.

Spør hva han mener om det....

Skrevet

Kjæreisen min sender unormalt mye sms-er. Han kan sitte og sms-e i timer, men er ikke ukonsentrenrt osv fordi om så jeg får svar om jeg spør osv. Jeg kommenterte den sms -ingen hans her om dagen fordi det ble i overkant mye. Nå er han rett og slett forbanna på meg og vil ikke snakke med meg. Han skal være sur til det går over sier han. Han mener jeg prøver å kontrollere han. Jeg vet ikke hvem han sender til, men den ene er x dama som har har god kontakt med. Hun er gift nå, men jeg stoler ikke ett cek på henne) Stoler på han.... Jeg sjønner ikke hvorfor det ikke er mulig å si hva man tenker om slik sms -ing. Det handler ikke om kontroll fra min side. Mere om at det er irriterende.

Hav sier forumet her.... Ville du blit forbanna på slike kommentarer..

Du stoler ikke på eksdama men på han, hvis hun kan få han til å treffe henne og gjøre noe galt så betyr det jo at du ikke kan stole på han heler? Hvis du stoler på han så har du ingen grunn til bekymring? Jeg skjønner ikke slike utsagn :forvirret:

Skrevet

Bare det faktum at han blir langsur når du spør gir jo utrolig dårlige vibber :S hadde jeg aldri gidda.

Gjest wild bird
Skrevet

TS Her

Han mener at det er hans rett å sende sms til hvem han vil. :(

Det har han jo rett i, men det er ikke poenget. Hvis han sitter og taster hele tiden mens dere er sammen, så er det uhøflig og respektløst overfor deg.

Hadde kjæresten min holdt på sånn, og attpå til argumentert med at han gjør som han vil, så hadde jeg rett og slett ikke giddet. Da er sms`ene tydeligvis viktigere enn å ha et godt forhold til kjæresten.

Hvor gammel er denne typen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...