Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest *forvirra*
Skrevet

Husets 2 åring fikk forleden tak i pappans mobil og trykker ivei slik at når jeg kom og fikk tak i den lå meldingsboksen åpen.

Leser ei melding der han skal komme på besøk fordi han er på NN hjemsted på jobb denna uka. Mannen er altså ukependler innimellom.

Jeg konfronterer mannen med denne mld, hvorpå han ikke aner noe om den, tilslutt får jeg låne mobilen for å vise han den, og da finner jeg den slik at han får lese den..

Dette er altså en gammel vennine som bor på dette stedet. Jeg har ikke treft denne venninen.

Mannen sa at denne NN jobbet på bensinstasjonen og derfor hadde han sendt mld, planen var ikke å dra på besøk men stikke innom på jobb.

Hvor normalt er dette da... besøke gamle venniner som ikke er felles venner av oss.

Overreagerte jeg da jeg klikka fullstendig, hva syns dere om dette.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg frykter at mannen din er utro, og at kvinnen ikke er en gammel venninne, men en elskerinne.

Skrevet

Ja du overreagerer og er hysterisk. Med mindre mannen har for vane å juge eller snike med ting/kvinner. Så har du null grunn for å tro annet enn at han faktisk har en gammel bekjent, og at de snakkes av og til.

Skrevet

Jeg frykter at mannen din er utro, og at kvinnen ikke er en gammel venninne, men en elskerinne.

Beklager, men jeg ville nok tenkt det sammen. Men kanskje fornektet det.

Skrevet

Jeg hadde ant ugler i mosen.

Hadde han vært ærlig og fortalt om henne hadde jeg likevel følt at det var en situasjon jeg ikke følte var behagelig. Ja, jeg har tendenser til sjalusi - men det er mange måter å gjøre ting på...

Skrevet

Ja, du overreagerte. Hadde du hisset deg opp i like stor grad hvis det var en gammel kompis han stakk innom for å hilse på?

Gjest *forvirra*
Skrevet

Ja dette er en gammel vennine, da de hadde kontakt på MSN og andre chattesteder da vi ble sammen, har nok noen andre historier også om nettbruk og div, så derfor syns jeg ikke dette er noe særlig.

Gjest *forvirra*
Skrevet

Ja, du overreagerte. Hadde du hisset deg opp i like stor grad hvis det var en gammel kompis han stakk innom for å hilse på?

Irriterer meg ikke over folk jeg har hørt snakk om i det "store felleskap" av andre venner

Vennskap som er basert på sms/chatting og facebook kontakt er for meg ikke behøvelig å fortsette når man er gift.

Skrevet

Jeg hadde ant ugler i mosen.

Hadde han vært ærlig og fortalt om henne hadde jeg likevel følt at det var en situasjon jeg ikke følte var behagelig. Ja, jeg har tendenser til sjalusi - men det er mange måter å gjøre ting på...

Enig med deg...vil jo i utgangspunktet stole på han....og burde ikke frykte det værste. Men jeg har en liten snev av sjalusi

Gjest *forvirra*
Skrevet

Enig med deg...vil jo i utgangspunktet stole på han....og burde ikke frykte det værste. Men jeg har en liten snev av sjalusi

....sier trådstarter

Skrevet

... og akkurat av denne grunnen bør han være helt ærlig med deg for å minimere grunnlaget for misforståelser og sjalusi.. det er så lett å tenke og gruble for mye når man ikke kjenner hele historien og hvis han ikke har sagt noe som helst om dette er det ikke rart det blir kleint..

Skrevet (endret)

Jeg antar at oversettelsen er ikke så bra .. kan du forklare mer?

Endret av Het Potet
Gjest *forvirra*
Skrevet (endret)

Jeg antar at oversettelsen er ikke så bra .. kan du forklare mer?

....hva er det du ikke forstår, Miguele?

Endret av Het Potet
Gjest baremeg
Skrevet

Jeg hadde syns dette var veldig merkelig fordi han først nektet for å ha fått meldingen. Kanskje litt rart at du må vise han meldinger på hans egen telefon og da husker han det plutselig??!!

Gjest *forvirra*
Skrevet

Jeg hadde syns dette var veldig merkelig fordi han først nektet for å ha fått meldingen. Kanskje litt rart at du må vise han meldinger på hans egen telefon og da husker han det plutselig??!!

..ja, nettop

Skrevet

Hva med å sjekke opp nr, og om hun jobber på stasjonen.

Skrevet

Jeg hadde ant uggler i mosen, helt klart. Du finner ei melding om at han skal besøke ei annen kvinnfolk. HAn nekter på meldingen, du må vise den og så sier han at det var på jobben hennes. MErkelig. Desverre ligger det meir i det ang og han har ingenting og gjøre på besøk hos henne uansett og værtfall ikke hvis han sjuler det til deg.

Skrevet

Enig med de som mener at det er merkelig.

Er selv litt sjalu, og hadde overhodet ikke likt det hvis han plutselig skulle besøke ei venninne jeg ikke visste om engang, ikke sagt noe om det, og ikke 'visste' om mld osv.

Høres litt merkelig ut.

Gjest *forvirra*
Skrevet

Hva med å sjekke opp nr, og om hun jobber på stasjonen.

Ha gjordt det, ang nr, men fant ikke på 1881.nett

Skrevet

Heile saken hørtes merkelig ut. Ingenting som hørtes ærlig eller rett ut. Sjalu kan man være men det finnes grenser på hva man finner på. Hadde han ringt og snakka med deg om det og den venninnen og hørt om du hadde noe imot at han besøkte henne så ville det vert noe annet men ved og ikke fortelle det til deg så sjuler han jo det, blir som en løgn. Kanshe du burde få tak i mobilen hans og skjekke nermere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...