Em@lie Skrevet 2. mai 2002 #1 Del Skrevet 2. mai 2002 Husker det var på Kg tidligere, men fant det ikke igjen. Disse minnene vi skrev i hverandres minnebøker. Skulle ha samlet så jeg hadde til nieser og "nye" småjenter. Når du blir gammel og ingen vil ha deg, da kan du sett deg på taket, så kråka kan ta deg. Husker du noen, vær snill og skriv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dahlia Skrevet 2. mai 2002 #2 Del Skrevet 2. mai 2002 Roser er røde Fioler er blå Druer er søte og du er like så Tror jeg det var Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 2. mai 2002 #3 Del Skrevet 2. mai 2002 Tre ord på snei: Jeg liker deg!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Em@lie Skrevet 2. mai 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 2. mai 2002 Akkurat, nå strømmer minnene på..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maiaa Skrevet 6. mai 2002 #5 Del Skrevet 6. mai 2002 Når berg og dal oss skiller, og du meg ikke ser, så husk at det var *** som disse linjer skrev! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiriltunge Skrevet 6. mai 2002 #6 Del Skrevet 6. mai 2002 Sukk hjerte, men brist ikke Du har en venn, men du vet det ikke Han elsker deg, men han tør ikke For andre sier, han bør ikke Som stolt svane på dypblå bølge Må hell og lykke deg alltid følge Elsk din mann og stopp hans hoser Så skal du vandre på røde roser Det siste fikk jeg i minneboka mi av ei tante en gang, som tilføyde i parentes "Ikke tro på det, Tiriltunge!" Jeg må vel si meg enig der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMSP Skrevet 6. mai 2002 #7 Del Skrevet 6. mai 2002 Hei! Jeg fant frem de gamle trådene til dere jeg: http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic...pic=417&forum=1 http://www.kvinneguiden.no/cgi/UltraBoard/...Page=2&Session= Lykke til med innsamlingen 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2002 #8 Del Skrevet 6. mai 2002 L VEL V Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K@rine Skrevet 9. mai 2002 #9 Del Skrevet 9. mai 2002 Tro ikke alt du hører Si ikke alt du vet Da sparer du mange bører på sinn og samvittighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 10. mai 2002 #10 Del Skrevet 10. mai 2002 Vi brukte mye denne: Alle mine ender dukker i en dam, med stjerten i været og hodet under vann. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shelly Skrevet 10. mai 2002 #11 Del Skrevet 10. mai 2002 Når du ut i verden går, glem da ei de gode år, du må heller aldri glemme mor og far og barndomshjemmet! og Hvis du møter ei ku på din vei, dra den i halen og hils den fra meg12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 10. mai 2002 #12 Del Skrevet 10. mai 2002 Innledningsvers: Kjære venner og venninner hjelp mer her å samle minner Vennligst skriv med penn og blekk Ingen blader rives vekk Vennligst skriv etter hverandre, hopp ikke over noen sider. Den som stjeler denne bok han skal henges i en krok. Siden piskes med et ris til han skriker som en gris. ___________________________ Neser er røde neser er blå din er lilla med dråpe på. Hva nytter skjønnhet som et øyeblikk blinder? Den glitrer en stund, men så sikkert forsvinner. Det er noe mer som hjertene binder! Gid lykken måtte gro som gresset bak do Lev Livet Lykkelig Ingen veit kvar haren hoppar ingen veit kvar haren stoppar Ingen veit kvar **** går ingen veit kven **** får Jeg elsker deg. Du elsker meg. Alene går du der. Jeg ønsker du var her... Å leva, det er å elska, det beste di sjel fekk nå; å leva, det er i arbeid, mot rikare mål å trå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå