AnonymBruker Skrevet 9. august 2010 #1 Skrevet 9. august 2010 Kjæresten kommer hjem fra militæret og jeg skal overrake han med noe sexy men har ingen ideer... hva hadde dere gutta likt dersom det var dama som skulle gjøre no for dere ?
Miguele Skrevet 9. august 2010 #2 Skrevet 9. august 2010 (endret) Ta ham til en go-go-klubben O.o Endret 9. august 2010 av Het Potet
Gjest sue84 Skrevet 9. august 2010 #3 Skrevet 9. august 2010 få taki sexy militærundertøy ha litt sot her og der så du ser skitten ut.. jeg er ikke guutt, men noe slikt ville jeg jort.. lage et slags sexy millitærtema
Gjest Olaff Skrevet 10. august 2010 #4 Skrevet 10. august 2010 kjøp deg sko med veldig høye hæler, strømper (stay ups) et korsett eller lignende eller en frekk bh. Ta på deg en lang frakk når du møter ham og ha ingenting annet under en nevnte utstyr (ingen truse!). Smink deg mørkt og frekt og sett opp håret. ha litt baby-olje på brystene dine og på rumpa di inkludert anus. Når du møter ham går du rett bort til ham og fører hånden hans innunder frakken. Forsikre deg om at han kjenner at du er glatt i rompa, og hvisk hest inn i øret hans 'i kveld skal du få pule meg i rompa' samtidig som du klemmer om bulen i buksa hans. Garantert suksess! Olaff.
Fuckman1983 Skrevet 11. august 2010 #5 Skrevet 11. august 2010 Må si meg enig med Olaff, det er en sikker vinner! Sleng gjerne med "...og jeg forlanger å få svelge hver eneste dråpe som kommer ut av pikken din etter du har brukt rompa mi"
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2010 #6 Skrevet 12. august 2010 få taki sexy militærundertøy ha litt sot her og der så du ser skitten ut.. jeg er ikke guutt, men noe slikt ville jeg jort.. lage et slags sexy millitærtema støttes.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå