Lillemams Skrevet 9. august 2010 #1 Skrevet 9. august 2010 Leter etter lokale til bryllupet og kom over Ganddal bydelshus. Er lite bilder, så hvis noen har vært der og kan si om det er et fint sted å feire bryllupet, om maten/servicen er god, osv... så hadde jeg blitt kjempeglad :D
tina89 Skrevet 9. august 2010 #2 Skrevet 9. august 2010 jeg har ikke vært i bryllup der men mange andre div selskap. men vet at det er mange som har bryllupsfesten der =) jeg hadde tenkt selv og ha det der men så kom vi på at vi kan jo ha det her vi bor nå i oltedal på lafthuset her. men maten er virkelig god, og servicen har også vært kjempe bra. og det er jo plass til mange her og du får helt sikkert underetg også med, der er det litt mer toalett en det ene som er oppe. også er det vel 1 stue.. oppe så er det jo hele salen med scene, også er det noen små saler eller noe på sidene. men stikk innom og se. de har som regel noe trening av ett slag på ettermiddagene/kveldene så det er ikke noe probleme og få sett på det =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå