Gundel Gaukeley Skrevet 30. september 2003 #1 Skrevet 30. september 2003 Har ikke prøvd meg på å lage en avstemming før så jeg håper dette går bra.... Hadde bare lyst til å høre med dere om det er mange som spiller i band her??? Kunne vært interessant å høre hva dere spiller PÅ også da? Og hva slags musikk dere spiller?
manji Skrevet 30. september 2003 #2 Skrevet 30. september 2003 Jeg spiller ikke i noe band, men jeg har en gitar jeg knoter en del med (rett som det er). Synes det er temmelig artig å holde på med, men jeg er ikke noe Eric Clapton :-? Emh, jeg har vel 2 gitarer når jeg tenker meg om. Hjemme hos meg selv er det en stål-streng (en Morgan), og hjemme hos min mor har jeg en nylon-streng (husker ikke hvilket merke). Hva jeg liker å spille kommer litt ann på. Men bluse er litt gøy. Det er også det som er lettest, sku jeg til å si. Men annet enn det som kommer det som sagt helt ann på. Har hatt gitar i to og et halvt år, men har ikke spilt sammenhengende. :D
Gundel Gaukeley Skrevet 30. september 2003 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2003 Blues er gøy!! Burde kanskje fortelle at jeg spiller bass selv. Der er spesielt morsomt når man er helt alene.... Kanskje vi skulle jamme litt manji... Hva med noe fra den nye Purple plata? (skal høre dem i Spektrum i november og gleder meg såååååå!)
manji Skrevet 30. september 2003 #4 Skrevet 30. september 2003 Høres ut som en bra plan. Vi kan finne oss en plass "Langt oppi skauen" å jamme i vei. 8)
Gjest sexysadie Skrevet 30. september 2003 #5 Skrevet 30. september 2003 spilte en gang i tiden trompet men er ikke god.
Donnie Darko Skrevet 30. september 2003 #6 Skrevet 30. september 2003 Jeg spiller Trommer i 3 band.. Kan også spille bass, gitar og litt piano...
Gundel Gaukeley Skrevet 30. september 2003 Forfatter #7 Skrevet 30. september 2003 Hvis vi skal treffes hos meg, manji, så tror jeg det passer bedre med litt bluegrass :hår: ...Neida jeg liker det også jeg....Jeg kan til og med trå til med en polka hvis det kniper....hmpf!
Gjest Embla s Skrevet 30. september 2003 #8 Skrevet 30. september 2003 Jeg kan spille piano og keyboard. (har også spilt trompet en gang i tiden...) også har jeg lyst til å lære meg å spille fele. (har en avtale med en musikk lærer om dette. Gleder meg!!) Også kan jeg tre grep på gitar Skulle gjerne spilt bass gitar i et rockeband da
Gundel Gaukeley Skrevet 30. september 2003 Forfatter #9 Skrevet 30. september 2003 (endret) Fele, det er vanskelig det!!! Har prøvd men måtte gi opp...mye på grunn av klager . Endret 11. februar 2013 av Gundel Gaukeley
Gjest Cruella Skrevet 1. oktober 2003 #10 Skrevet 1. oktober 2003 Jeg spiller piano, tidligere mer klassisk, men nå mer til husbruk. Liker å spille jazz, blues og funk og på juletrefesten til barna mine...
*M* Skrevet 1. oktober 2003 #11 Skrevet 1. oktober 2003 Jeg synger og spiller litt gitar i band med gutter jeg går på skole med. Vi spiller jazz,rock og blues. En lett blanding :D
Gjest O`Boy Skrevet 1. oktober 2003 #12 Skrevet 1. oktober 2003 Jeg kan spille piano og keyboard. BEGGE DELER?????? JØSS....
Gjest Embla s Skrevet 1. oktober 2003 #13 Skrevet 1. oktober 2003 BEGGE DELER?????? JØSS.... Eh ja? Kanskje jeg heller burde skrevet jeg spiller som i jeg har piano og keyboard. Petimeter Yim: Hvis jeg skynder meg å bli veldig flink, så kan jeg vel bli med i bandet ditt
Gjest Boy Skrevet 1. oktober 2003 #14 Skrevet 1. oktober 2003 Hva er det m dere to egentlig.... Synes bare det er rart å kunne spille to ting som er såååå forskjellige som piano og keyb. jeg....
Gundel Gaukeley Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter #15 Skrevet 1. oktober 2003 Klart du kan Embla! Dessuten kan vi starte et KG band og underholde på diverse treff...mot en hårreisende betaling selvfølgelig.
Ruby Skrevet 1. oktober 2003 #16 Skrevet 1. oktober 2003 Stemmen er mitt instrument, og jeg bruker den som bare det. Ellers prøver jeg meg litt på gitar, men er ikke så flink.... til å øve.
Bokalven Skrevet 1. oktober 2003 #17 Skrevet 1. oktober 2003 Jeg fant ikke mitt svar blant alternativene... Nei, men har sunget i band tidligere...
Diva Skrevet 3. oktober 2003 #18 Skrevet 3. oktober 2003 Har ikke spilt i band, men spilte kornett og fløyte i korps tidligere. Klimpret litt på gitar på musikk valgfag - ungdomsskolen. Husker jo ikke noe da... Skulle gjerne vært trommis i et freskt rockeband. Litt garagerock / retro stil. Ellers så kunne jeg godt ha steppet inn i "besetningen" til The Who en gang i tiden Må ha vært litt av et sceneshow! (ikke det at jeg var påtenkt engang da de startet men....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå