Kitsune Skrevet 9. august 2010 #1 Skrevet 9. august 2010 Mange av produktene fra Derrière La Porte liker jeg veldig godt. Her fant jeg noen bilder av tingene dems: http://netteredesign.blogspot.com/2009/11/fargerike-bokser-av-derriere-la-porte.html Særlig denne har jeg blitt litt besatt av:http://www.letsbuyit.fr/product/17770699/ustensiles-de-cuisine/boite-a-cereales-happy-dej Nå har jeg forsøkt å leite på e-bay, men der finner jeg de ikke. Er det noen som sitter på et triks de vil dele om hvor jeg kan skaffe disse? Takker:)
Skravla Skrevet 9. august 2010 #2 Skrevet 9. august 2010 Hvorfor ikke spørre i den bloggen du fant dem? Første linken din.....
Kitsune Skrevet 9. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2010 Eh, fordi jeg ikke visste at det går an.. Er helt blank på blogger og bloggbruk.. Men god ide!
Skravla Skrevet 9. august 2010 #5 Skrevet 9. august 2010 Får du ikke lagt inn noen kommentar? Kanskje du må ha googlekonto eller tilsvarende. :klø:
Kitsune Skrevet 9. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 9. august 2010 og det har jeg ikke.. Prøvde å se om det var noen steder der jeg kunne sende henne mail, men det var det heller ikke. Mulig jeg er dårlig å leite.
Skravla Skrevet 9. august 2010 #7 Skrevet 9. august 2010 Jeg har også sjekket profilen hennes, og hun har ikke mailadresse der. Ingen du kjenner som kan legge inn kommentar for deg da?
daisy_dee Skrevet 9. august 2010 #8 Skrevet 9. august 2010 Lag deg en google-konto, G-mail, og legg igjen et innlegg i kommentarfeltet hennes!
LillaDilla Skrevet 9. august 2010 #9 Skrevet 9. august 2010 Jeg googlet litt og fant en annen som også har skrevet i sin blogg om disse boksene. Hun hadde kjøpt noen av sine hos - Traktøren - Dorothea på Vinterbro - Kopperverket Røros Har også funnet ut av de finnes hos en butikk som heter Ting (Oslo og Bergen) Dette er linken til den andre bloggen http://interiorogeksterior.blogg.no/
Kitsune Skrevet 9. august 2010 Forfatter #10 Skrevet 9. august 2010 Men ingen av disse har nettbuikk.. Besøker Ting når jeg kan, men de ligger VELDIG langt unna meg. Heller ikke de har nettbutikk. Når det gjelder gmail trodde jeg man måtte ha en invite.
estrella Skrevet 9. august 2010 #11 Skrevet 9. august 2010 Men ingen av disse har nettbuikk.. Besøker Ting når jeg kan, men de ligger VELDIG langt unna meg. Heller ikke de har nettbutikk. Når det gjelder gmail trodde jeg man måtte ha en invite. Neida, du bare lager en konto uten invite!
Kitsune Skrevet 9. august 2010 Forfatter #12 Skrevet 9. august 2010 Okei, takk for det. Men tilbake til mitt opprinnelige spørsmål: Er det noen som frekventerer dette forumet som vet hvor jeg kan bestille på nett?
Cordelia Skrevet 9. august 2010 #13 Skrevet 9. august 2010 Prøv www.sweetmemories.no Tror de finnes i flere norske nettbutikker.
Kitsune Skrevet 9. august 2010 Forfatter #14 Skrevet 9. august 2010 Se der ja! De har ikke akkurat den boksen jeg vil ha, men ser annet interessant her. Takk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå