AnonymBruker Skrevet 9. august 2010 #1 Skrevet 9. august 2010 Hei jenter evt gutter Har sett Cougar Town, Dollhouse, planen er å se True Blood og har sett The Big Bang Theory og Greys Anathomy. Mange serier som One Three Hills og Gossip Girl som har gått lenge på TV orker jeg ikke å få tak i hele sesonger fordi jeg hele tiden har sett litt nå og da på TV. Har dere en Tv-serie eller flere som dere kan anbefale meg? Hiv gjerne med litt info Fikk anbefalt Chuck, men fikk også høre at første sesongen var litt treg. (husker ikke nå hva den handlet om)
Gjest Cipheria Skrevet 9. august 2010 #2 Skrevet 9. august 2010 Breaking Bad: Breaking Bad is the story of Walter White (Bryan Cranston), a struggling high school chemistry teacher who is diagnosed with terminal lung cancer at the beginning of the series. He turns to a life of crime, producing and selling methamphetamine with his former student Jesse Pinkman (Aaron Paul) in a desire to secure his family's financial future. House: Den er vel nokså kjent, så kanskje du allerede har sett den?
Gjest Enchanted Skrevet 9. august 2010 #3 Skrevet 9. august 2010 personlig liker jeg the vampire diaries, da. Vet det er mye vampyrer ute å går nå, men synes den er ganske bra
-milla j- Skrevet 9. august 2010 #4 Skrevet 9. august 2010 (endret) The Gates - enda en vampyrgreie Lie to me - etterforsker med øye for løgner The good wife - Konen til en utro politiker med egen karriere Gravity - tema selvmord In plain sight - Om folk under vitnebeskyttelse Endret 9. august 2010 av -milla j-
wahaj Skrevet 9. august 2010 #5 Skrevet 9. august 2010 Modern family Leverage Burn Notice The Mentalist Ghost Whisperer 10 things i hate about you Syns alle disse er bra, og morsomme/spennende.
Zumba Skrevet 9. august 2010 #7 Skrevet 9. august 2010 Dexter!!! Litt absurd, men digger den! "Dexter er en amerikansk TV-serie som sendes på Showtime. Serien hadde premiere i USA den 1. oktober 2006, og handler om seriemorderen Dexter Morgan som også jobber som kriminalteknisk blodekspert for Miami-Metro-politiet (En fiktiv versjon av Miami-Dade-politiet). Hovedrolleinnehaver er Michael C. Hall, bedre kjent fra TV-serien Six Feet Under, som sendes på NRK.", Wikipedia.. 1
cilipili Skrevet 9. august 2010 #9 Skrevet 9. august 2010 Criminal Minds- FBIs profileringsteam som hovedsakelig profilerer seriemordere House- Sykehus, sarkastisk lege, vanskelige diagnoser osv.. Men ikke som andre sykehusserier. Mye bedre faktisk! The Wire- Realistisk politi/skurk-serie fra Baltimore. Sinnsykt bra! The Sopranos- Mafiadrama Six Feet Under- Nydelig og vakker serie om en familie som driver et begravelsesbyrå. Alle disse seriene er fantastiske!!
Plutseliten Skrevet 9. august 2010 #11 Skrevet 9. august 2010 True blood må du se ja, TS. Det er god underholdning! Ser flere anbefaler Dexter, den er jeg med på. Flashforward er og verdt å se! Army Wives - har hørt mye bra om den serien.. Skal begynne på den selv, nå..
Papierschere Skrevet 9. august 2010 #12 Skrevet 9. august 2010 How I Met Your Mother er utrolig morsomt! Kan virkelig anbefales Skins er også veldig kjekt, men er kanskje mer interessant for de litt yngre(vet jo ikke hvor gammel du er). Frustrerte Fruer er jo også kjempe morsomt, men det er kanskje en av de seriene du har sett litt på? Det var de beste forslagene jeg kom på i farten
nilci Skrevet 9. august 2010 #13 Skrevet 9. august 2010 Prison break! :D beste serien jeg noen gang har sett! Du fikk meg ikke vekk fra pc-en på en lang stund
Thorn Skrevet 9. august 2010 #14 Skrevet 9. august 2010 Mine favoritter er Bones, Lie to me og The Big Bang Theory Har også sansen for Castle, og The 4400s.
frk.Sjovn Skrevet 10. august 2010 #15 Skrevet 10. august 2010 Bones er superduper bra! How I meet your mother! Black Books Chuck ER veldig bra, vet ikke hvorfor noen skulle mene at første sesong er "treig"?! Alle serier må jo starte et sted^^ Little Dorrit
Uviten90 Skrevet 10. august 2010 #16 Skrevet 10. august 2010 CSI Las Vegas. Criminal Minds. Frustrerte Fruer. Prison Break. My Name Is Earl. Flash Forward - genial. Medium...
ludo Skrevet 10. august 2010 #17 Skrevet 10. august 2010 Breaking bad -- kjempemorsom! Six feet under-- inger er så bra som denne! Freaks and geeks-- high school serie om de ukule tenåringene De drabbade-- litt heroes Heroes-- kuli Riget-- Damages- The Sopranos The wire Dexter
tette-nette Skrevet 10. august 2010 #18 Skrevet 10. august 2010 seriene man må se: cougar town, 2 and a half men, greys anatomi og sist men ikke minst the big bang theory. Andre: Army wives, the secret of an american teenager, privat practise, one three hill.
Pingting Skrevet 10. august 2010 #19 Skrevet 10. august 2010 Dexter - Beste serien jeg har sett Helt enig!
Gjest Sommertid Skrevet 13. august 2010 #20 Skrevet 13. august 2010 Hiver meg på denne i steden for å lage en ny tråd. Trenger tips til serier jeg også. Gjerne komiserier. Har sett det meste av spenningsserier og begynner å bli litt lei vampyrer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå