AnonymBruker Skrevet 9. august 2010 #1 Skrevet 9. august 2010 Vi lurer på å by på et hus, og er litt usikker på hvordan man kan løse kjøkkenet på en god og praktisk måte. Tror ikke det er plass til kjøkkenbenk på begge sidene av veggen, da det er omtrent 2,5 m bredt kjøkken. Hvor stor gulvplass mener du er best for at et kjøkken skal fungere godt?
AnonymBruker Skrevet 9. august 2010 #2 Skrevet 9. august 2010 Er ikke helt sikker på om jeg husker rett, men mener det står på kjøkkenplanleggeren til ikea at man bør ha 130 cm mellom arbeidsbenkene om man skal ha innredning som står rett overfor hverandre langs vegg, du kan jo sjekke på ikea.no evt? Med en bredde på 2,5 m, får du akkurat 130 cm mellom, forutsatt at dybden på innredningen er 60 cm (det er standardmål så vidt jeg vet)
AnonymBruker Skrevet 9. august 2010 #3 Skrevet 9. august 2010 Det gamle kjøkkenet mitt hadde avstand på ca 1.5 meter mellom benkene (smalt rom med benk på begge sider). Men dette var et relativt lite kjøkken da, tror det hadde sett veldig rart ut i et stort rom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå