Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør man når man brått innser at man faktisk elsker en annen dypt og inderlig, jeg er så glad i han at det verker i hele kroppen.

Og dette er bestekompisen til mannen?

Er også glad i mannen min, men der har ting vært trått i en god stund nå, har føltes som vi bare er gode venner som bor sammen og har oss litt i ny og ne. ingen krangler eller noenting. men vi har barn da.

Dette er følelser som har vært der siden jeg/vi ble kjent med han, men de har bare vokst seg sterkere og sterkere for hvert år.... og det gir seg rett og slett ikke...

og jeg vet gresset er ikke grønnere på andre siden av gjerdet osv.... men dette er også en person jeg vet at vi hadde fungert bra sammen, jeg kjenner han så vanvittig godt, på alle måter.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du får vanne gresset der du er synes jeg. Det er ikke unormalt å føle seg mer som venner i et langt forhold men det er mulig å finne tilbake.

Du kommer til å raise hell, på godt norsk, hvis du innleder noe med vennen til mannen din.

Gå til ekteskapsrådgivning? Kanskje?

AnonymBruker
Skrevet

Ville ikke gått rett fra mannen min til han uansett.

Men det får meg til å lure på hva jeg egentlig har med mannen min nå.

For dette har vært sånn i noen år nå.... og jeg klarer ikke helt å finne tilbake.

Alle mine forsøk og all min innsats i romantiske middager, kosekveld med film, å sitte å prate, spille spill osv osv blir avblåst med at det har han ikke lyst til osv....

men har snakket med han om det og sagt at dette må vi få til en endring på ellers klarer ikke ejg å fortsette. Jeg trenger mer i et forhold...

sex 2- MAX4 ganger pr mnd er ikke akkurat noe jeg vil.... ofte kan det gå over en mnd mellom også....

Har rådgivning tidligere og ingen av oss orket å fortsette med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...