AnonymBruker Skrevet 9. august 2010 #1 Skrevet 9. august 2010 Ahhh! Jeg fant nettopp ut at jeg er gravid! Og jeg er ei stor flyfille. La oss ikke legge skjul på det. Jeg elsker seg og har 8 faste sexpartnere pluss at jeg har hatt sex med noen litt mer random typer. Jeg går på pilla men det viser segg at den faktisk bare Er 99% sikker. Faderullan! Hva pokker gjør jeg nå? Sier i fra til alle sammen?! Jesus, for en smørje dette er! Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte!
AnonymBruker Skrevet 9. august 2010 #3 Skrevet 9. august 2010 Ja, her er jo ironien da... I og med at jeg gikk på pilla så har jeg ikke oppdaget at jeg var gravid og nå jeg er 18 uker på vei. For sent altså... Men jeg hadde nok beholdt ungen uansett. Jeg lurer litt på om jeg er i sjokk... Har ikke ringt mamma en gang... Herre Gud! Tenk deg den samalen! Haha. Nei fy.
Plommetreet Skrevet 9. august 2010 #4 Skrevet 9. august 2010 Eh... Har du fortalt noen noe? Eller er GK førstemann? Du virker litt frantic der du skriver. Går det bra med deg? Sånn serriøst?
Gjest mia Skrevet 9. august 2010 #5 Skrevet 9. august 2010 Ja, her er jo ironien da... I og med at jeg gikk på pilla så har jeg ikke oppdaget at jeg var gravid og nå jeg er 18 uker på vei. For sent altså... Men jeg hadde nok beholdt ungen uansett. Jeg lurer litt på om jeg er i sjokk... Har ikke ringt mamma en gang... Herre Gud! Tenk deg den samalen! Haha. Nei fy. Har du fortsatt å få mensen i denne perioden etter du har blitt gravid? Går ut ifra at du har vært på ultralyd siden du vet du er 18 uker på vei. Det går kanskje å tenke tilbake på hvem av disse gutta det er mest sannsynlig at kan være faren, når du vet hvor langt du er på vei? Håper det går bra med deg, forstår dette må komme som et sjokk
kaprifolen Skrevet 9. august 2010 #7 Skrevet 9. august 2010 Jeg skriver under de over, og spør; Går det BRA med deg? Dette må da være nok til å få verden til å snurre-rundt-opp-ned for de fleste av oss! Men eneste rådet jeg har er vel å tenke tilbake på hvem som er mest aktuelle, og ta en farskapstest. Er du heldig, skjønner ikke de at de er 1 av 12, men antar at de er en 1 av 2, kanskje? Bortsett fra det har du jo vært uheldig, det må jeg si! Synes ikke du skulle trenge å skamme deg for å ha sex, om enn med mange, men vil bare minne deg på at pillen beskytter ikke mot kjønnssykdommer (med pille og kondom er du jo enda sikrere også, da...)!
AnonymBruker Skrevet 9. august 2010 #8 Skrevet 9. august 2010 Ahhh! Jeg fant nettopp ut at jeg er gravid! Og jeg er ei stor flyfille. La oss ikke legge skjul på det. Jeg elsker seg og har 8 faste sexpartnere pluss at jeg har hatt sex med noen litt mer random typer. Jeg går på pilla men det viser segg at den faktisk bare Er 99% sikker. Faderullan! Hva pokker gjør jeg nå? Sier i fra til alle sammen?! Jesus, for en smørje dette er! Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte! Aller først: Oi! Vet elskerne om hverandre, eller må du knuse 8 stk mannehjerter èn etter èn? Jeg har vanskelig for å sette meg inn i denne situasjonen, men jeg ville nok sagt ifra til alle sammen. Litt dumt å krympe lista til de 4 mest aktuelle kandidatene, og når ungen kommer så er det ingen av farskapstestene som blir positive. Og så må du teste 4 nye, som kanskje ikke ante at du var gravid, og nå har født, engang. Men èn positiv side er det ved å finne ut av graviditet så sent: Svangerskapet blir ikke så langt!
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2010 #9 Skrevet 9. august 2010 Det der går helt fint. Jeg sier som Douglas Adams "ingen grunn til panikk". Det kan jo være at du har flaks og ser hvem av kandidatene det er når resultatet kommer ut! Forøvrig får de avgi prøve alle mann, så blir det nok en heldig vinner! Gratulerer så mye da!
AnonymBruker Skrevet 9. august 2010 #10 Skrevet 9. august 2010 Si til hver enkelt at det står mellom ham og en til, og be dem ta en test. Det er en grei sak Lykke til!
Mann-87 Skrevet 9. august 2010 #11 Skrevet 9. august 2010 Du har sex med så mange forskjellige menn og mener p-pille er godt nok? Hva med kondom? Stakkars barnefaren, stakkars ungen, ikke stakkars deg.
lille-lure Skrevet 9. august 2010 #12 Skrevet 9. august 2010 Dette var jo ikke akkurat en heldig situasjon. Men jeg synes ikke du skal skamme deg for at har hatt sex. Kanskje litt mange å holde styr på? Men si som noe over, Det står mellom deg og en til. Da blir det kanskje mer naturlif for dem alle? Men kjenner disse mannfolka til hverandre? men uten å vite at du er rundt å koser deg ? Sender deg en klem og lurer på hvordan det går med deg? Jeg ville flippa helt ut. Sender mange gode tanker.
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2010 #13 Skrevet 9. august 2010 Jeg tror dette er en tulletråd. Men hvis det ikke er det, bør kortene legges på bordet. Jeg vet av et par stakkars mannfolk som har trodd de skulle bli far. Og det har stått fødselsannonse med deres navn. Disse mennene med bestemødre, oldemødre, tanter og annen familie kan bli ganske knust/triste når det viser seg at barnefaren er en helt annen. Ser for meg 6 mannfolk på legesenteret for å ta farskapstest... "Hei Petter! Er du og her?" sier Joakim. "Ja, jeg var bortpå hu flyfilla, hva er det hu heter? Line!" svarer Petter. "Næh! Ikke du og??" sier Morten, Kristian, Lars og Andreas i kor. Mens Erik og Knut allerede har gått derifra i troen om at en av de er faren. Morsom historie å fortelle barnet når det har blitt gammel nok til å vite hvordan hun/han kom til verden. Hvis man noen gang blir gammel nok til å høre noe sånt...
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2010 #14 Skrevet 9. august 2010 Jeg tror dette er en tulletråd. Men hvis det ikke er det, bør kortene legges på bordet. Jeg vet av et par stakkars mannfolk som har trodd de skulle bli far. Og det har stått fødselsannonse med deres navn. Disse mennene med bestemødre, oldemødre, tanter og annen familie kan bli ganske knust/triste når det viser seg at barnefaren er en helt annen. Ser for meg 6 mannfolk på legesenteret for å ta farskapstest... "Hei Petter! Er du og her?" sier Joakim. "Ja, jeg var bortpå hu flyfilla, hva er det hu heter? Line!" svarer Petter. "Næh! Ikke du og??" sier Morten, Kristian, Lars og Andreas i kor. Mens Erik og Knut allerede har gått derifra i troen om at en av de er faren. Morsom historie å fortelle barnet når det har blitt gammel nok til å vite hvordan hun/han kom til verden. Hvis man noen gang blir gammel nok til å høre noe sånt... Du, det er så tydelig nedlatende å dra inn hva mor evnt vil si til ungen som skal vokse opp. Det er et under at folk ikke enda steiner "lausunger" faktisk, slik som sånne holdninger enda florerer. Menn kan sette unger på ti damer rundt i bygda uten at noen hever et øyebryn. Men en kvinne som blir gravid EN gang, hun skal steines for å ha flere kandidater til far.
Gjest lolita___ Skrevet 9. august 2010 #15 Skrevet 9. august 2010 Og denne tråden lar de stå selvom det 100% er en troll tråd som folk til og med tar serriøst.
Djungelvrål Skrevet 9. august 2010 #16 Skrevet 9. august 2010 Finnes det jenter som har så mikroskopisk selvrespekt at de kaller seg selv flyfille?? jaja
AnonymBruker Skrevet 9. august 2010 #17 Skrevet 9. august 2010 Siden TS ser ut til å ha en god porsjon galgen-humor omkring dette selv, så vil jeg bare legge til at neste gang får hun sørge for å bare ha sex med en hvit, en neger, en indianer og en asiat samtidig, sånn at det synes på barnet hvem som er far! Håper VIRKELIG ikke jeg sårer TS med dette, det er kun ment som en spøk siden hun tøyser med det selv..
Gjest mann Skrevet 9. august 2010 #18 Skrevet 9. august 2010 Ahhh! Jeg fant nettopp ut at jeg er gravid! Og jeg er ei stor flyfille. La oss ikke legge skjul på det. Jeg elsker seg og har 8 faste sexpartnere pluss at jeg har hatt sex med noen litt mer random typer. Jeg går på pilla men det viser segg at den faktisk bare Er 99% sikker. Faderullan! Hva pokker gjør jeg nå? Sier i fra til alle sammen?! Jesus, for en smørje dette er! Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte! Når man først er ute å kjøre får man gjøre det beste ut av det. Sjekk ligningen til de potensielle og informer KUN han som tjener best (evt rike foreldre om alle er loosers). Han underskriver og er fanget.(for livet) Jeg mener at du på den måten kan ta best vare på barnets behov. Og barnets behov kommer først. Farskap er ikke bare biologi. Alle dine medsøstre vil forstå og støtte deg
Piper Skrevet 9. august 2010 #19 Skrevet 9. august 2010 Når man først er ute å kjøre får man gjøre det beste ut av det. Sjekk ligningen til de potensielle og informer KUN han som tjener best (evt rike foreldre om alle er loosers). Han underskriver og er fanget.(for livet) Jeg mener at du på den måten kan ta best vare på barnets behov. Og barnets behov kommer først. Farskap er ikke bare biologi. Alle dine medsøstre vil forstå og støtte deg Og selvfølgelig er menn så godtroende, at de bare signerer noe slikt uten videre. Tenker nok at hun må igjennom dna, for å finne ut hvem som er far til barnet. Om hun rett og slett ikke bare tar seg av det selv, noe som kanskje vil være det enkleste. Er ikke alltid like greit å ha en far på papiret, spesielt ikke om far ikke ønsker kontakt. Barnet blir lidende, og da er det faktisk bedre at hun går for dette alene og informerer barnet på et senere tidspunkt hva hun nå enn ønsker å informere barnet om.
Gjest SA Skrevet 9. august 2010 #20 Skrevet 9. august 2010 Vel.. tilbake til midten av juni, hadde du deg med en mann pr. dag den uka og festet villt ellers resten av ferien? § 2. Fører et svangerskap til alvorlige vansker for en kvinne, skal hun tilbys informasjon og veiledning om den bistand som samfunnet kan tilby henne. Kvinnen har krav på råd for selv å kunne treffe det endelige valg. Etter utgangen av tolvte svangerskapsuke kan svangerskapsavbrudd skje når a) svangerskapet, fødselen eller omsorgen for barnet kan føre til urimelig belastning for kvinnens fysiske eller psykiske helse. Det skal tas hensyn til om hun har disposisjon for sykdom; b) svangerskapet, fødselen eller omsorgen for barnet kan sette kvinnen i en vanskelig livssituasjon; c) det er stor fare for at barnet kan få alvorlig sykdom, som følge av arvelige anlegg, sykdom eller skadelige påvirkninger under svangerskapet; d) hun ble gravid under forhold som nevnt i straffeloven §§ 197-199, eller svangerskapet er et resultat av omstendigheter som omtalt i straffeloven §§ 192-196 og § 199; eller e) hun er alvorlig sinnslidende eller psykisk utviklingshemmet i betydelig grad. Ved vurderingen av begjæring om avbrudd begrunnet i forhold som nevnt foran i tredje ledd bokstav a, b og c skal det tas hensyn til kvinnens samlete situasjon, herunder hennes muligheter til å dra tilfredsstillende omsorg for barnet. Det skal legges vesentlig vekt på hvordan kvinnen selv bedømmer sin situasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå