Gjest Helene_Mari Skrevet 9. august 2010 #1 Skrevet 9. august 2010 Hei. Jeg har et lite problem. Imorgen ( tirsdag ) skal jeg til EEG undersøkelse. Kan jeg da ha i septumpiercingen min, eller må jeg ta den ut siden den er av metall? Jeg er litt redd for at den vil gro igjen, for jeg har nemlig ikke hatt den så veldig lenge.. takker for raske svar
daisy_dee Skrevet 9. august 2010 #2 Skrevet 9. august 2010 Vet ikke helt, men da jeg var til CT av hodet måtte jeg ta ut navlepiercingen. Beskjeden fikk jeg da jeg var der, så ta med deg noe å legge piercingen i samt rens - sånn i tilfelle!
Gjest Rosemor Skrevet 9. august 2010 #3 Skrevet 9. august 2010 (endret) Septumpiercing? Er det i nesen? Jeg tror ikke piercing generelt er noe problem ved EEG, men jeg ville hørt for sikkerhets skyld. Jeg hadde i alle fall på meg øredobber og smykker da jeg tok min EEG... Endret 9. august 2010 av Rosemor
Gjest Pucifer Skrevet 9. august 2010 #4 Skrevet 9. august 2010 Man kan fint ha på piercinger under EEG. De tar jo ofte EEG av pasienter som har vært i ulykker o.l. hvor de ikke har tid til å sjekke hele kroppen for piercinger Så du trenger nok ikke å bekymre deg...det er uansett ikke det samme som CT, MR o.l.
Gjest Helene_Mari Skrevet 9. august 2010 #5 Skrevet 9. august 2010 Takk skal dere ha! Ble litt roligere nå
Gjest Helene_Mari Skrevet 9. august 2010 #6 Skrevet 9. august 2010 (endret) . Endret 9. august 2010 av Helene_Mari
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå