Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

har litt store pupper i forhold til kroppen, når jeg jogger eller springer et det så vanvittig vont. sist gang jeg jogga "tapa" jeg dem med plastfolie for at de skulle "sitte" helt i ro og ikke bounce så j..... opp og ned :P

noen som vet om en god treningsbh som kansje holder de litt på plass?

Endret av Furstina
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ups.. litt feil tittel.. mener selfølgelig vont i puppene når jeg jogger+++ :) fikk ikke til å forrandre :)

Skrevet

Vet sååå godt hva du snakker om!!! Spander på deg en god treningsbh. Prøv den før du kjøper, og hopp og ned i prøverommet før du kjøper!

Skrevet

hehehe.. hørest ikke dumt ut :) kansje bare for de som står og hører på :P

Skrevet

D+ serien fra Shock Absorber er helt utrolig bra. Den deler brystene og de sitter BOM fast. Eneste er at, jeg iallefall, får litt 70 tallspupper i den, hehe, sånne litt spisse, men den funker helt utrolig bra! Jeg bruker den til løping.

Skrevet

haha hørest sexy ut :P men så skal ikke jeg jogge i undertøyet da ;)

jeg bruker 85 D Så da er vell det for meg og :) er den dyr?

Skrevet

haha hørest sexy ut :P men så skal ikke jeg jogge i undertøyet da ;)

jeg bruker 85 D Så da er vell det for meg og :) er den dyr?

Det kostet 399 tror jeg. Kjøpte den fra underverker.no :)

Skrevet

Anbefaler Enell sin sportsbh! Jeg har to enell sports BH'er, kjøpt herfra:

Figleaves

Mine bryster rikker seg nesten ikke en millimeter med denne på. Har prøvd shockabsorber, men syns den gir for lite støtte for meg sammenlignet med enell sin. Koster rundt 400 kr og er kjempegod kvalitet - er kjempefornøyd!

Info video:

:)

Skrevet (endret)

Har prøvd shockabsorber, men syns den gir for lite støtte for meg

Du skriver som om Shock Absorber er én type treningsbh?! Du vet at det er et merke og at de har mange forskjellige modeller og støttenivå?

Shock Absorber Pump er den mest kjente som har vunnet tester, men den er mest egnet for de med ca b-cup og som ikke trenger SÅ mye støtte...

Jeg snakker om Shock Absorber D+ serien. Utrolig bra for de som krever meget god støtte og har store bryster.

Endret av NovaFlare
Skrevet

Det kostet 399 tror jeg. Kjøpte den fra :)

det var jo ikke så gale pris :) tusen takk for tipset :)

Skrevet

Anbefaler Enell sin sportsbh! Jeg har to enell sports BH'er, kjøpt herfra:

Figleaves

Mine bryster rikker seg nesten ikke en millimeter med denne på. Har prøvd shockabsorber, men syns den gir for lite støtte for meg sammenlignet med enell sin. Koster rundt 400 kr og er kjempegod kvalitet - er kjempefornøyd!

Info video:

:)

vilke størrelser passer den typen best til da?

tusen takk for svar :) skal sjekke det ut :)

Skrevet

Du skriver som om Shock Absorber er én type treningsbh?! Du vet at det er et merke og at de har mange forskjellige modeller og støttenivå?

Shock Absorber Pump er den mest kjente som har vunnet tester, men den er mest egnet for de med ca b-cup og som ikke trenger SÅ mye støtte...

Jeg snakker om Shock Absorber D+ serien. Utrolig bra for de som krever meget god støtte og har store bryster.

Unnskyld at jeg ikke spesifiserte, jeg vet at det er et merke og at de har mange forskjellige modeller og støttenivå. Jeg syns ikke shockabsorber i D+ serien (har 65e i BH størrelse) er noe bra sammenlignet med Enell sin BH og jeg liker heller å se litt flat ut enn den spisse 70 tallsfasongen.

At den har vunnet tester sier ingenting i bunn og grunn da vi er skapt forskjellig og det som passer for en ikke passer for en annen.

Jeg kom bare med min anbefaling til noen som lurte.

Skrevet

vilke størrelser passer den typen best til da?

Fra 70B og oppover :)

Skrevet

At den har vunnet tester sier ingenting i bunn og grunn da vi er skapt forskjellig og det som passer for en ikke passer for en annen.

Jeg kom bare med min anbefaling til noen som lurte.

Den jeg anbefalte har ikke vunnet tester

, det er pump'en :)

Ikke noe problem, men jeg trodde du nevnte SA som kun ett merke, men jeg ser jo nå at du mente det samme :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...