Gjest Mann Skrevet 8. august 2010 #1 Skrevet 8. august 2010 Hei Lurer på følgende: Er det noen jenter som liker/ tenner på å bli behandlet som en hore i sengen. Eventuelt er det jenter som liker og fantasere om det men ikke vil (tørr) leve ut fantasien? Grunnen til jeg spør er at jeg har hatt ett par "chatte venninner" (m/ cam) som digger at vi snakker "dirty" i lag, de rett og slett legger ordene i min munn at jeg skal kalle dem hore og ta kontrollen over de, bruke de som jeg selv ønsker. Jeg har selv ikke foreslått denne settingen. Det har heller startet med vanlig "kose chat", mens min cam partner har dradd det videre. Jeg tenner også på det og har en enorm respekt for jentene og selv om det høres rart ut så finner jeg det ikke som noe nedverdigende for jentene. Jeg har den største respekt for de og vil behandle de som "ladies" etterpå. Noen som har kommentar til dette?
AnonymBruker Skrevet 8. august 2010 #2 Skrevet 8. august 2010 Ja, men jeg har ikke noe problemer med å leve det ut til tider med partneren min heller.
Gjest Raindrops Skrevet 9. august 2010 #3 Skrevet 9. august 2010 (endret) Kanskje det er ganske vanlig fantasi som kvinner ikke tørr å leve ut. Jeg må si at jeg ikke har hørt så mange som snakker om det, men det er kanskje ikke noe man snakker høyt om? Jeg lever gjerne ut slike fantasier med en partner jeg stoler på. Endret 9. august 2010 av Raindrops
AnonymBruker Skrevet 9. august 2010 #4 Skrevet 9. august 2010 Jeg tenner på å fantasere at jeg er en callgirl og typen bare bruker meg til sin nytelse og ikke gjør noe for MIN del, kun for sin egen. En gang i mellom gjør vi dette, han rett og slett bare tømmer seg inni meg og det er det. Fantastisk.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2010 #5 Skrevet 9. august 2010 Hei Lurer på følgende: Er det noen jenter som liker/ tenner på å bli behandlet som en hore i sengen. Eventuelt er det jenter som liker og fantasere om det men ikke vil (tørr) leve ut fantasien? Grunnen til jeg spør er at jeg har hatt ett par "chatte venninner" (m/ cam) som digger at vi snakker "dirty" i lag, de rett og slett legger ordene i min munn at jeg skal kalle dem hore og ta kontrollen over de, bruke de som jeg selv ønsker. Jeg har selv ikke foreslått denne settingen. Det har heller startet med vanlig "kose chat", mens min cam partner har dradd det videre. Jeg tenner også på det og har en enorm respekt for jentene og selv om det høres rart ut så finner jeg det ikke som noe nedverdigende for jentene. Jeg har den største respekt for de og vil behandle de som "ladies" etterpå. Noen som har kommentar til dette? Problemet er at når gutter og menn skal prøve tafatt å leve ut sine fantasier i praksis, lever dere bare ikke opp! Menn kommer med den ene fantasien etter den andre, men når det kommer til stykket, leverer de? Nei! Derfor er det hele bare skuffende. Dere lever ikke opp til rollene.
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2010 #6 Skrevet 9. august 2010 Problemet er at når gutter og menn skal prøve tafatt å leve ut sine fantasier i praksis, lever dere bare ikke opp! Menn kommer med den ene fantasien etter den andre, men når det kommer til stykket, leverer de? Nei! Derfor er det hele bare skuffende. Dere lever ikke opp til rollene. Et par feil. 1. De menn du er sammen med lever ikke opp til fantasiene. Som oftest er det macho-karer som har vanskelig for å leve opp til noe annet enn det de selv gidder. For brautende karer som er store i kjeften har som oftest liten sosial intelligens, og følgelig vanskelig for å leve seg inn i andres situasjon og forstå hvordan andre opplever det som han gjør. 2. Du sier at menn kommer med fantasier, men ikke lever opp til de. Slik jeg oppfatter ditt innlegg så er det rett og slett feil. De lever opp til sine fantasier, men ikke til dine fantasier og dine forventninger, noe som skuffer deg. Problemet ditt er sannsynligvis tredelt: 1. du faller bare for macho-menn som stort sett bare tenker på seg selv. Vent til du blir eldre, da vil du ha lettere for å velge deg menn som ikke bare tenker med pikken. 2. du har liten sosial intelligens selv. Forhåpentligvis vil dette bedre seg med alderen, men i verste fall vil du alltid være slik. Da vil mange av dine forhold også oppleves som misslykkede, da du aldri klarer å forstå motparten og hele tiden blir frustrert for at alt ikke skjer helt firkantet etter din vilje og dine ønsker. 3. du er for dårlig til å kommunisere. Også noe du muligens vil vokse fra deg, hvis ikke vil dette også bygge opp under din følelse av at forholdene alltid vil være misslykkede, hvis ikke alt, ved rent lykketreff, skjer helt firkantet etter din vilje.
Fluffe Skrevet 9. august 2010 #8 Skrevet 9. august 2010 Nå vet ikkej eg helt hvordan en hore er i senga akuratt
Gjest jente18 Skrevet 9. august 2010 #9 Skrevet 9. august 2010 Det er helt vanlig, tror dette er omtrent den vanligste "fetisjen" hos jenter. Elsker selv å bli nedverdiget, kalt for billig, skitten, hore etc.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2010 #10 Skrevet 9. august 2010 (endret) Ikke av jentene liker det, kanskje bare tisper-_- Endret 10. august 2010 av Trampe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå