Gjest Gjest Skrevet 8. august 2010 #1 Skrevet 8. august 2010 Er det ok å slippe en fis når en omgås andre mennesker? Gjør du det? Grunnen til at jeg spør er at tidligere har jeg holdt fisen igjen noe som har ført til at det har bygget seg opp et enormt lufttrykk i magen min... Etter at jeg har begynt å slippe meg løs har jeg ikke opplevd å få dette lufttrykket i magen. Jeg slipper selvfølgelig fisen veldig diskre og håper de rundt meg ikke merker dem... Synes dere dette er ok? Hvordan reagerer du når du "tar" andre i å fise?
SusanneGullet Skrevet 8. august 2010 #2 Skrevet 8. august 2010 Jeg slipper aldrig en da jeg er sammen med andre, da går jeg et sted hvor ingen kan høre/lukte det. Synes det er litt frekt vis en person jeg ikke kjenner slipper en fis i nærheten av meg. Om det er noen jeg kjenner så bryr jeg meg ikke like mye.
I.am.me Skrevet 8. august 2010 #3 Skrevet 8. august 2010 Om du kjenner at du blir litt "sigen i lortfalle" er det bare å la det stå til. FIS I VEI
AnonymBruker Skrevet 8. august 2010 #4 Skrevet 8. august 2010 OK om man er ute og kan gå vekk fra drittlukta, men om man er innendørs eller i ein bil så hold den inne. Eg bryr meg ikkje så lenge det skjer utendørs. Vil ikkje bli "fanget" i stinkskyen.
Gjest ææsj Skrevet 8. august 2010 #5 Skrevet 8. august 2010 Jeg synes det er skikkelig irriterende med folk som fiser i hytt og pine. De trenger i alle fall ikke å si det høyt, for som regel merker man det ikke en gang...og hva er poenget med å si det høyt da... Det er det ekleste jeg vet om...at de annonserer det høyt og tydelig. Selvfølgelig må man få fise, men ikke i trynet på folk. Det går faktisk an å gå unna... Spesielt noen jenter jeg kjenner skal alltid rape og fise så høyt..det er så heslig... ikke høyt, men at de må annonsere det. Kutt ut det! ÆÆÆSJ
Gjest Raindrops Skrevet 8. august 2010 #6 Skrevet 8. august 2010 Jeg liker ikke folk som promper (fiser blir ikke rette ordet for det) skikkelig høyt, gjerne fulgt av en god latter. Synes det er så dårlig folkeskikk, enten det er kjentfolk eller ikke. Men så lenge det ikke er et veldig lite rom, en bil eller lignende så har jeg ikke så veldig stort problem med at folk slipper en diskre fis. Selv om jeg synes at man kan prøve å gå et sted der man ikke "plager" andre med fislukta si. Det er jo riktignok ikke alltid man rekker det
Gjest gjest Skrevet 8. august 2010 #7 Skrevet 8. august 2010 Fising synes jeg man kan gjøre på WC. Må man fise så går man dit i stedet for å slippe det i et rom med andre mennesker. Har man regelmessige vaner med toalettbesøk og sunn diett så blir det vel også betydelig mindre tendenser til fising, skulle jeg tro
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2010 #8 Skrevet 9. august 2010 Er det ok å slippe en fis når en omgås andre mennesker? Gjør du det? Grunnen til at jeg spør er at tidligere har jeg holdt fisen igjen noe som har ført til at det har bygget seg opp et enormt lufttrykk i magen min... Etter at jeg har begynt å slippe meg løs har jeg ikke opplevd å få dette lufttrykket i magen. Jeg slipper selvfølgelig fisen veldig diskre og håper de rundt meg ikke merker dem... Synes dere dette er ok? Hvordan reagerer du når du "tar" andre i å fise? Jeg har en tarmsykdom, og har mye luft i magen på grunn av det, og jeg har hatt uhell der jeg ikke har rukket å komme meg unna andre mennesker. Da blir jeg flau, og beklager til omgivelsene. Nei, jeg synes ikke det er greit å fise/prompe i nærheten av andre. Det er manglende folkeskikk.
Lady Marmelade Skrevet 9. august 2010 #9 Skrevet 9. august 2010 Nei, jeg synes det er uhøflig å gjøre i andres nærhet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå