Gå til innhold

Ny vri: Hvilke GODE egenskaper har mannen din?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Synes den ble vel negativ den andre tråden her om negative egenskaper. Føler ikke at jeg, og alle kvinner jeg kjenner, egentlig trenger særlig mye større fokus på de negative egenskapene til mennene våre. Men de positive kan det være verdt å dra fram i lyset, ikke hver dag vi gidder å fundere lenge over dem!

Min mann

- er en ræææser på husarbeid

- kommer heller til å gnage av seg foten enn å være utro, med mindre Madde kommer til byn :-)

- har en trygg og sikker jobb

- har aldri slått noen i sitt liv, og kommer heller aldri til å gjøre det

- er helt utrolig med barnet vårt, både når det gjelder leking, oppdragelse og omsorg

- er veldig god i senga

- er flink til å lage mat

- er kjekk og atletisk, jeg synes han er veldig sexy når han spiller fotball

- spiller flere instrumenter

- er flink til å tegne

- liker å tilbringe tid med meg

Ok, dette ble kanskje litt vel klissete! Må slenge på noe negativt her også da, så dere ikke leter opp IP-en min og stjeler ham. :gjeiper:

- kunne ikke lagt sammen klær med tellekant om han så hadde fått en million kroner

- har verdens mest slitsomme mor

- er vel glad i PS3-en sin

- er treg med å få ting gjort, hvis det er noe han ikke vil

- blir sentimental i fylla

- er dårlig til å holde styring over økonomien, men liker heldigvis at jeg holder oversikt

- fiser

Tar du utfordringa? Kan mannen din slå mannen min?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den positive tråden din ble jo litt negativ på slutten der.. :klø: Var ikke det litt i mot hensikten? I alle fall..,

Jeg bryr meg egentlig ikke om mannen min kan "slå" mannen din, i mine øyne har mannen min en stor stjerne.

Han er omtenksom og følger med på mine behov, setter 'oss' før 'seg', er generøs og oppofrende. Han er morsom, smart og vannvittig vakker. Gold star!

AnonymBruker
Skrevet

Den positive tråden din ble jo litt negativ på slutten der.. :klø: Var ikke det litt i mot hensikten? I alle fall..,

Jeg bryr meg egentlig ikke om mannen min kan "slå" mannen din, i mine øyne har mannen min en stor stjerne.

Han er omtenksom og følger med på mine behov, setter 'oss' før 'seg', er generøs og oppofrende. Han er morsom, smart og vannvittig vakker. Gold star!

Hehe, joa, men litt realistisk bør en jo være. :)

Mannen min setter også 'oss' før 'seg', i mange tilfeller setter han også 'meg' før 'seg'. Jeg må med stor skam innrømme at jeg ikke tenker sånn. Jeg setter oss høyest, men deretter kommer ofte jeg. Tror det er flere menn som er så oppofrende enn kvinner, fordi det er ingen ting som heter 'gentlewoman'.

Jeg tenker ofte at han er for god for meg, og at han burde hatt en jente som er like snill som det han er. Men jeg prøver å fokusere på å være snill jeg og da. :)

TS

Skrevet

Denne tråden likte jeg :) Noen av min kjærestes gode egenskaper:

- Han er litt perfeksjonist. Nok til at alt må være ryddig og organisert, men ikke så mye at han går amokk dersom noe skulle være uorganisert eller på feil plass

- Han er utrolig arbeidsvillig og kan så utrolig mye rare ting som vanlige folk ikke kan, men som man har mye bruk for

- Han ser på meg som den jeg er, uten å kreve at jeg skal være noe jeg ikke er

- Han er veldig spontan og det passer meg og livsstilen vår godt. Opp til flere ganger har vi bare hoppet på et fly og voilà så er vi i et annet land på weekendtur

- Jeg elsker humoren hans og han elsker min, og vi kan nyte underholdning sammen

- Han liker ikke fotball :tommelopp:

- Han er borte flere uker i strekk og vi savner hverandre veldig, så vi blir aldri lei av hverandre

- Han er utrolig deilig å se på, og utsiden matcher innsiden. Deilig all over the place

Heldig jeg er :yvonne:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ganske sikker på at denne tråden kommer til å dø raskt og plutselig. Jeg er sikker på at denne tråden aldri kommer opp i like mange innlegg som tråden om kvinners kollektive eledighetsoppfatninger. Det må være fælt å være kivnne..

Skrevet

Hva er vel vitsen med å "konkurrere" om gode og dårlige egenskaper? Jeg er i hvertfall sammen med mannen min fordi jeg elsker ham!

Men takk til TS for å trekke frem det positive også - viktig å ikke glemme det når man er litt sur og lei en dag :)

Skrevet

Min samboer er:

- Kjempesnill!

- Får meg alltid til å le.

- Holder ut med meg når jeg blir masete.

- Er like bedagelig anlagt som meg, så vi har en veldig god kjemi.

- Er veldig søt når han overrasker meg ved å ha ryddet hjemme mens jeg var på jobb. (Så stolt da, vettu! :fnise: )

- Kjempekjekk mann! Glad jeg fant ham før noen andre :ler:

Skrevet

Gutten min:

-Han er utrolig snill

-Setter meg høyest av alt på jord

-Flink til og lage mat

-Han er kreativ

-Han gjør heller ting jeg vil enn hva han selv vil

-Han er utrolig flik med data

-Flikere enn meg når det gjelder husarbeid

-Overrasker meg hele tiden med frokost og gaver

-Flik med barn og dyr

-Han hører på hva jeg har og si, og kan ligge og prate i timesvis før vi sovner :klemmer:

-Han er utrolig flink til og handle

-Han er en skikkelig handyman

-Vi sitter oppå hverandre hele tiden, uten krangling :)

-Han er veldig tullete og barnslig, akuratt som meg.

-Han liker IKKE fotball (Hihi, måtte ta med den)

-Han er utrolig kjekk både utsendemessig og kroppsmessig :sjarmor:

-Deilig i senga :)

-Sluttet og drikke alkohol fordi han vet at jeg hater det :hjerter:

Må nok si jeg er ganske heldig som har funnet han :klem:

Den beste kjæresta i verden :tongue:

AnonymBruker
Skrevet

-snill

-omntenksom

-intelligent

-samfunnsengasjert

-utadvent

-får alle rundt seg til å føle seg vel

-er huslig av seg

-er sterk og stødig og tar vare på meg

-veldig morsom og får meg alltid til å le

-har værdens beste armkrok å sove i

-flink til å lage mat

-gjennomfører alltid det han har starta på

-koser og nusser på meg i halvsøvne om natta, nesten automatisk, når jeg legger meg etter ham

-hører på meg og mine meninger/følelser

-et følelsesmenneske

-liker å fikse ting

-rydder alltid etter fester mens jeg har sovna for lengst

-stiller opp for andre rundt seg

-kjøper snop til meg når jeg er lei meg

-lar meg være i fred når jeg har dårlige dager og ikke orker snakke med noen uten å bli sur på meg

-har sterkt lyst på meg selv etter et langt samliv

-tar meg automatisk med i planene sine

-koser og kysser på meg så snart han kan

Skrevet

Min kjæreste er best fordi han får meg til å føle meg verdig. Jeg har aldri vært typen til å føle meg fin, spesiell, sexy eller begavet, men etter jeg ble kjent med min kjære føler jeg alle disse tingene. Han bringer frem alle de gode sidene i meg, og de dårlige sidene mine blendes vekk og overkjøres av de gode som stadig blir sterkere og sterkere.

Jeg gjør alltid mitt beste for å imponere ham. Ikke fordi han setter høye krav til meg, men rett og slett fordi jeg liker følelsen av at akkurat HAN er stolt over meg, at akkurat HAN roser meg. Jeg gjør mitt beste fordi han inspirerer meg til det. Han gjør meg rett og slett til en bedre person. Han er så snill og god, og jeg elsker følelsen av å sovne i armene hans (han har desidert verdens beste armkrok!) og våkne av at han fortsatt holder rundt meg og gir meg et god morgen kyss.

Når jeg er med han, snakker med han eller tenker på han, blir alt plutselig bedre. Jeg føler meg bare BRA av å være i hans nærvær, imens det motsatte skjer når jeg ikke er med han. Alt er ikke like bra, alt er ikke like morsomt og alt er ikke like lett når jeg ikke har han rundt meg eller snakker/sender meldinger med han. Han gir meg mye, lærer meg mye, og jeg gleder meg til hver gang jeg ser han, og dette vet jeg er gjensidig :)Jeg er meg selv hundre prosent med han, både på godt og vondt. Har jeg en dårlig dag, klarer han alltid å muntre meg opp igjen selv når jeg ikke har lyst til å smile, fordi jeg har lyst til å surmumle og syntes synd i meg selv... :rødme:

Han er rett og slett så bra, og jeg er veldig glad i han. Selv om vi er forskjellige noen steder, har jeg ikke hatt det bedre! Vi lærer og inspireres av hverandres forskjeller, og det syntes jeg er en god ting.

Han gjør så mye søtt og så mye rart. Han koker pølsene i vannkokeren, må alltid ligge en viss stilling i sengen, han gir meg komplimenter for øyevippene mine, "de er sååå fine uten sminke til og med". Hehe. Nei, har vel snart nedskrevet både gamle og nye testamentet her, menmen.

Skrevet

Jeg elsker mannen min og sammensetningen av alle hans egenskaper. Men noe av det jeg setter mest pris på er hvor snill og god han er, mot meg og mot alle andre. Jeg har ikke truffet mange som ham før, som er så snille og som forholder seg til andre mennesker som han gjør.

Han er et følelsesmenneske, og lar meg ta del i hva han føler. Han gråter ofte fordi han blir rørt og han bidrar til et lidenskapelig samliv.

Han er en fantastisk kysser og veldig god i senga.

Og - han elsker meg!

Skrevet

Jeg er sammen med ei jente, men jeg svarer fordi om :jepp: Regner ikke med at jeg blir halshugd for det :)

Hun har mange gode egenskaper, jeg vil ikke dra den så langt å si at hun er perfekt, alle har sine feil, men disse egenskapene setter jeg pris på hos henne:

-Tålmodig og vel så det!

-Rolig og avbalansert når jeg er sinna og kjefter som bare pokker :sjenert:

-Utrolig dyktig med barn

-Er veldig opptatt av at andre skal ha det bra..kan slå litt tilbake mot henne, da ikke alle er like opptatt av det tilbake og bruker akkuratt denne egenskapen hos henne litt.

-Flink til husarbeid og matlaging

-Flink til å kysse

-Får meg til å føle meg bra/pen og verdifull

-Ærlig og trofast

Er det noe jeg skulle ønske var annerledes så ville det vært at hun burde tenke litt mer positivt om fremtiden og ha litt mer håp! Der mangler det litt, men jeg prøver å minne henne på det, at livet er til for å leves og at en skal ha det gøy! :)

AnonymBruker
Skrevet

-han er snill

-han er vanvittig flink å lage mat!

-han er en skikkelig handyman!

-han er utrolig fin utseendemessig

-han er veldig veldig flink i jobben sin

-han er en fantastisk elsker

-han gjør hva hankan for å oppfylle mine drømmer

-han er en flink sjåfør;)

-han er veldig flink med barn!

-han er flink til å snakke med mennesker

-han stiller alltid opp, for sine og og mine foreldre

-han er en meeget flink kysser

-han er til å stole på

-han ville, som han sier selv "aldri i livet vært utro. ISÅFALL ville han slått opp FØRST!" haha, genialt :)

-han er ærlig

-han er trygg og kjærlig

-han er sterk

-han har nydelige øyne

-han er flink i kriser

-han er spontan og KUL!

-han er en god venn som stiller alltid opp

-han er romantisk!

-han er 100% dedikert til "oss"

-han er sjarmerendes

-han er morsom

-han er flink til å oppdatere meg hver dag på at han elsker meg :)

-han eier hjertet mitt...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg måtte se innom denne tråden for jeg syntes den hørtes så søt ut, og det var den da også! Så mange fantasktiske gutter/menn det finnes, men som ikke får den kreditten de fortjener! Når jeg leser deres innlegg merker jeg at jeg savner å ha en kjæreste!

Jeg har et forslag om at dere viser deres innlegg her til mannen/kjæresten/whatever så de får se hvilke egenskaper dere liker. Dette setter de nok STOR pris på :yvonne:

Gjest Blubberella
Skrevet

Min kjæreste er selvfølgelig den beste i verden i mine øyne :) Noen av hans beste sider er:

- har god humor (samme som meg, veldig viktig)

- er utrolig empatisk anlagt og viser stor forståelse og innlevelse når jeg har et problem

- er omtenksom i senga og tar hensyn til at jeg er tregere i avtrekkeren enn ham på det området.

- Er spandabel til tross for dårlig råd

- har jevnt over et utrolig godt humør og får meg til å le ofte

- Er flink til å både vise meg og si med ord at han er glad i meg

I det hele og det store synes jeg at jeg har gjort et kupp med denne karen ja! :rødme:

Skrevet

Min kjæreste er selvfølgelig den beste i verden i mine øyne :) Noen av hans beste sider er:

- har god humor (samme som meg, veldig viktig)

- er utrolig empatisk anlagt og viser stor forståelse og innlevelse når jeg har et problem

- er omtenksom i senga og tar hensyn til at jeg er tregere i avtrekkeren enn ham på det området.

- Er spandabel til tross for dårlig råd

- har jevnt over et utrolig godt humør og får meg til å le ofte

- Er flink til å både vise meg og si med ord at han er glad i meg

I det hele og det store synes jeg at jeg har gjort et kupp med denne karen ja! :rødme:

Høres nesten ut som vi er sammen med samme mann. :briller:

Skrevet

Min mann er :hjerter_rundt:

- høy, mørk, kjekk og sporty

- veldig god og snill

- ikke redd for å vise at han er glad i meg

- ukomplisert, i den forstand at han har et jevnt godt humør, lar aldri bagateller styre, og gidder ikke å gruble og gnage over gammelt "grums". (Der jeg kan være irriterende "jentete" av og til - gå å gruble over en krangel eller en bagatell lenge, har han glemt det på et blunk)

- teknisk, om jeg har et problem med pc'en min el.l. finner han ut av det på null komma niks.

- flink til å lage mat

og mye, mye, mye mer :hjerte:

AnonymBruker
Skrevet

Så alle kvinnene her inne har perfekte menn altså? Spar meg, jeg vet hvordan jenter er. De skryter hemmningsløst over mennene sine til andre folk, men så har de kjempestore problemer i heimen. Fasaden skal jo være så fin slik at alle andre skal misunne dem.

Skrevet

Så alle kvinnene her inne har perfekte menn altså? Spar meg, jeg vet hvordan jenter er. De skryter hemmningsløst over mennene sine til andre folk, men så har de kjempestore problemer i heimen. Fasaden skal jo være så fin slik at alle andre skal misunne dem.

Det er ingen her som har sagt at kjærestene/ektemennene er perfekte, men de har tatt frem de positive sidene og egenskapene til kjærestene/ektemennene sine.

I tilfelle du har problemer med å forstå det hele så finnes det faktisk en hel tråd hvor samtlige faktisk har svart, som handler om alle de negative tingene...

Men jeg kan faktisk med hånden på hjertet si at jeg skryter ikke overdrevent og vi har ikke problemer i heimen :) Joda, litt knuffing og uenigheter er det, men det vil jeg ikke kalle store problemer. Vi hadde en periode relativt store problemer, pga diverse ting, men du vet, kommunikasjon er en fin bil :)

Skrevet

Hvem har sagt noe om "perfekt"? Min mann er i hvert fall ikke perfekt, selv om han er den beste som finnes for meg. Men han har jo også sine negative sider som vi alle har, og han irriterer meg grenseløst innimellom. Likevel har han alle de postive egenskapene jeg nevnte, hvorfor skulle jeg gidde å "dikte" opp det for å holde fasaden inne på et anonymt forum? :laugh:

Denne tråden var vel skapt som en motvekt til tråden som handler om hva som irriterer ved kjæresten....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...