AnonymBruker Skrevet 8. august 2010 #1 Skrevet 8. august 2010 Har et dilemma som jeg gjerne vil ha råd om. Jeg har delt omsorg for mine barn med eksen min. Har vært mye turbulens i årene siden vi ble skilt. Eldsemann vil ikke ha noen som helst kontakt med faren. De to yngste har bedt meg om å forandre på samværsavtalen pga at de vil bo hos meg. Er mange grunner til at de vil det. Nå er saken at han under sin samværsuke har hatt barna med på tur. Og latt sønnen vår på 9 år sitte på med en mindreårig ( 16 år ) gutt i bil. Gutten overvurderte sine evner bak rattet og de kjørte utfor veien. Bilen gikk rundt flere ganger, alle rutene ble knust og taket trykt sammen, bilen landet på taket. Så til mitt dilemma. Alt jeg vet er fra barna som ringte meg og var redd. Faren har ikke informert meg om hva som har skjedd. Han tar ikke tlf når jeg ringer han . Så jeg sendte en sms om han hadde vært hos lege med sønnen vår. Da ringte han til meg og ropte og skrek til meg. Bannet og svor om at jeg var hysterisk +++ Og at han ble ikke å ta han med til lege. Det fikk jeg gjøre. Så har han sagt til sønnen vår at jeg ville ta han med til lege. Og hvis jeg gjorde det ble han å ta fra han forskjellige ting. Hvorpå jeg fikk sms fra min sønn om at jeg kunne bare glemme å hente han. Samboeren til eksen min har bedt barna gå på loftet hvis jeg kom for å ta med sønnen vår til lege ellers kom faren til å miste sertifikatet. Nå har han truet meg med barnevernet hvis jeg tar gutten med til legen... Jeg mener da at det er det eneste riktige å gjøre for å sjekke at alt er i orden. Synspunkter?
AnonymBruker Skrevet 8. august 2010 #2 Skrevet 8. august 2010 Ring politiet! Han er jo mer opptatt av å berge seg selv!
Gundel Gaukeley Skrevet 8. august 2010 #3 Skrevet 8. august 2010 Jeg er faktisk enig med forrige taler. Ring politiet slik at de kan være med for å hente ungene dine.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2010 #4 Skrevet 8. august 2010 Ring politiet og be vakta om hjelp. Sønnen din kan ha en innvendig skade som kan trenge behandling.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2010 #6 Skrevet 9. august 2010 Fy f...!!!! For en uansvarlig far!!!Ring politi og få hjelp. Masse lykke til !
Gjest Gorgonzola Skrevet 9. august 2010 #7 Skrevet 9. august 2010 Dette handlet vel primært ikke om delt omsorg, snarere omsorgsvikt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå