Gjest SmurfeLurfen Skrevet 8. august 2010 #1 Skrevet 8. august 2010 Hei! Har alltid hatt en stor kvervel mitt i bakhodet, eller litt opp i toppen på bakhodet. Har prøvd med litt spray og å føne den riktig vei, men det klarer alltid å dele seg sånn at jeg nesten får midtskill i bakhodet. Håret ser rart ut da og det ser så tynt ut siden man ser rett inn til hodebunnen. Skulle ønske det gikk an å fikse det permanent hos frisør eller noe. At de kunne smelte det til å ligge rett vei, men det går vel ikke Håret når litt nedenfor skuldrene, men vil helst ikke klippe det heller Men kanskje det hadde sett bedre ut med kort hår? Vet det er en detalj i hverdagen, men likevel.
Lady La-Laa Skrevet 10. august 2010 #2 Skrevet 10. august 2010 Jeg har akkurat samme problemet selv, samme HVA jeg gjør så deler håret seg slik at det nesten ser ut som jeg har en skallet flekk baki der... Vet ikke hva jeg skal gjøre, så jeg får følge med her, kanskje noen kommer med mirakel-tips til oss... Iallefall, jeg går ALLTID med håret oppsatt, det er eneste måten jeg kan skjule "skavanken" min på, hehe...
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 14. august 2010 #3 Skrevet 14. august 2010 Bra å høre at man ikke er den eneste Må også ha håret oppsatt hvis jeg skal være sikker på at det ikke vises! Håper noen har tips til oss :D
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 12. januar 2012 #4 Skrevet 12. januar 2012 Gammel tråd, men skulle bare høre om dere plages fortsatt med kvervelen eller om dere har funnet en løsning? Jeg har funnet ut at det hjelper bra å føne håret passelig tørt rett etter dusjing og særlig der kvervelen er sånn at den ikke deler seg i en mittskill og om natten har jeg det satt opp i hestehale ganske langt opp på hodet sånn at jeg ikke ligger på hårstrikket og da ser faktisk håret ganske greit ut dagen etterpå, så slipper å ha det i strikk bestandig
Gjest k0skenk0rva Skrevet 10. juli 2014 #5 Skrevet 10. juli 2014 Ser det er en gammel tråd. Men jeg tuperer håret bak hver dag. Har akkurat samme problem. Jeg MÅ tupere det for ellers skiller det seg og det ser ut som om jeg er skallet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå