camilla1 Skrevet 8. august 2010 #1 Skrevet 8. august 2010 Er rimelig ny på fb, lurer på om det er mulig å sperre statusoppdateringer, slik at f.eks barna mine ikke ser alt som jeg legger ut,Prøvde noe i sta men endte opp med at datteren min ikke kunne se eller skrive på veggen min i det hele tatt.er det mulig å gjøre det på en annen måte? Sånn at ikke hele veggen min forsvinner for henne,kun enkelte oppdateringer som jeg legger ut ?? Takknemlig for svar,er ikke så flink på data:)
Scapa Skrevet 8. august 2010 #2 Skrevet 8. august 2010 Ja,tror du kan det. Du kan jo prøve følgende; I den rammen der du skriver statusoppdateringer,er det et lite ikon som ser ut som en hengelås. Der kan du kontrollere hvem som kan se den aktuelle stusoppdateringen. Dette krever isåfall at du må gjenta prosedyren for hver gang du oppdaterer statusen
Scapa Skrevet 8. august 2010 #3 Skrevet 8. august 2010 (endret) Dobbeltpost Endret 8. august 2010 av Scapa
camilla1 Skrevet 8. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 8. august 2010 Tusen takk for svar, det skal jeg nok få til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå