Gjest Huffsa Skrevet 8. august 2010 #1 Skrevet 8. august 2010 Jeg sendte venne-fårespørsel til en kamerat. Det står at det ventes på bekreftelse fra han. Men, jeg får alle statusoppdateringene hans og bilder han er tagget i osv på hovedsiden min. Jeg får ikke lov til å kommentere de eller noe, men de kommer opp fordet. Skjønner ingenting egentlig. Kan det være han har godtatt, men facebook er teit?
Gjest Awsome Skrevet 8. august 2010 #2 Skrevet 8. august 2010 Har opplevd det der eg også. Tror det har hatt noe med at profilen er nokså åpen...
Neala Skrevet 8. august 2010 #3 Skrevet 8. august 2010 Sånn er det med en hos meg også, men han har låst profil. Hmm..
sebra Skrevet 9. august 2010 #4 Skrevet 9. august 2010 jeg har opplevd det selv, tror det bare er sånn frem til han har bestemt om han godtar eller ei.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2010 #5 Skrevet 10. august 2010 Sånn er det til han bestemmer seg for å godta eller avslå venneforespørselen din. Derfor er det helt høl i huet at enkelte lar venneforespørsler ligge uten å avslå dem, da får personen se alt du driver med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå