Lisaaa Skrevet 8. august 2010 #1 Skrevet 8. august 2010 (endret) Jeg er såra som fan av min kjæreste,eller min eks. Jeg gjør det slutt og det gjør utrulig vondt ! jeg klarer bare ikke å slutte og skrike. Jeg elsker ham ves heile mitt hjerte og er gravid m han å alt men dette fungerer bare ikke, jeg føler jeg skriker etter hjelp og forståelse fra ham og jeg får det ikke å det har revet opp et sår så er så kraftig at jeg veit ikke hva eller hvor jeg skal gjøre av meg... Jeg klarer ikke og slutte og skrike og vil bare ha han langt bort fra meg akkurat nå. Trenger nån råd :'( Tror jeg skader fosteret og ved og ikke ha det bra og kroppen føler noe er i veien og skrikingen påfører vell bare meir skader.. jeg har startet og blø og det gjør bare ting mye verre Endret 8. august 2010 av Lisaaa
Lisaaa Skrevet 8. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2010 18år, vi har vert sammen i 8lange måneder.
Gjest Serena Skrevet 8. august 2010 #4 Skrevet 8. august 2010 18år, vi har vert sammen i 8lange måneder. Eeh, du er samme kjerringa med tråden om at kjæresten din glemte bursdagen din som var i går? Som i dag har blitt til eks... Enten så er du troll, eller så får du vokse opp.
Gjest lolita___ Skrevet 8. august 2010 #5 Skrevet 8. august 2010 8 MÅNEDER er jo ingen ting og du er gravid allerede?Hvorfor har du gjort det slutt da?Hvis du blør bør du komme deg til lege,ja du kan miste barnet hvis du er veldig opprørt og stressa.
Jaina Skrevet 14. august 2010 #6 Skrevet 14. august 2010 (endret) Gå til legen din. Nå. På Mandag. Vurder abort, og innse at du per definisjon fortsatt er tennåring (atTEN). Det kan være mye du har å lære om det å elske, og du har et langt liv å leve. Du trenger ikke mann og barn. Endret 14. august 2010 av Furstina
Furstina Skrevet 14. august 2010 #7 Skrevet 14. august 2010 Tråden er ryddet iht KGs regler. Furstina, mod
Gjest Venelite Skrevet 14. august 2010 #8 Skrevet 14. august 2010 TS, jeg tror du må prøve å utdype deg litt mer, hva er det som har skjedd siden det er slutt mellom deg og kjæresten? Har du tenkt til å beholde barnet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå