AnonymBruker Skrevet 8. august 2010 #1 Skrevet 8. august 2010 Etter 5 år ble det slutt mellom meg og kjæresten. Vi har ikke bodd sammen, men vi har lånt ting av hverandre. Nå sier han at han skal anmelde meg fordi jeg nekter å gi tilbake den 2år gamle xbox 360`n hans som jeg har lånt etter han har hatt LAN hos meg og ikke gadd å ta den med hjem. Grunnen til at jeg nekter, er fordi jeg vil ha tilbake den 20" tv/pc-skjermen min. (jeg brukte den som tv på soverommet, men han lånte den så han slapp å bruke 50" sin som pc-skjerm når han spillte world of warcraft). Han sier at han fikk tv-en min, noe som aldri har vært saken. Han fikk LÅNE den fordi jeg ikke trengte tv på rommet. Akuratt som at jeg fikk LÅNE xboxen fordi han aldri brukte den bortsett fra når han hadde LAN hos meg. Han truer nå med å anmelde meg for tyveri fordi jeg ikke leverer tilbake xboxen. Har sagt at han får den når jeg enten får tilbake tv-skjermen (som kostet 4500ny, og er 3år gammel, nesten ubrukt), eller hvis han gir meg 1000kr for tv-en. Han setter seg helt på bakbeina og sier jeg er urimlig og prøver å utpresse han. Er "kravene" mine helt på trynet? kommer han noen vei med en anmeldelse, når han har tven? Jeg har kvitteringer osv på tv-en..
Gjest Vitaminbjørn Skrevet 8. august 2010 #2 Skrevet 8. august 2010 om han anmelder deg, er det vel bare å anmelde han tilbake..
Anglofil Skrevet 8. august 2010 #3 Skrevet 8. august 2010 Jeg synes han oppfører seg rimelig på trynet ja. Men jeg hadde anmeldt ham tilbake, så får vi jo se hvor høy i hatten har blir da. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå